SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Podobno jestem idiotą...' - Agito.pl porównuje ceny z Media Markt (wideo)

Sklep internetowy Agito.pl rozpoczął pod hasłem "Podobno jestem idiotą..." kampanię reklamową porównującą jego ofertę z Media Markt. W trzech wersjach spotów podawane są przykłady konkretnych towarów, które można w tym serwisie kupić taniej niż w sieci tych sklepów.

"Podobno jestem idiotą..." - od tego stwierdzenia nawiązującego do znanego hasła Media Markt "Nie dla idiotów" rozpoczynają się udostępnione w internecie spoty reklamowe serwisu Agito.pl. Następnie troje bohaterów poszczególnych wersji reklamy podaje przykłady konkretnych towarów: telewizora, laptopa i lodówki, które kupili w tym sklepie internetowym o wiele taniej niż w Media Markt. Spoty kończą się informacją, że według badań przeprowadzonych przez instytuty Pentor (w październiku 2007 roku) i MB SMG/KRC (w kwietniu 2008 roku) ceny kilkuset najpopularniejszych produktów z branży elektroniki użytkowej są w Agito.pl średnio o 19 proc. niższa niż we Media Markt.



Rozpoczynana właśnie kampania to pierwsza agresywna akcja reklamowa w branży dystrybutorów specjalizujących się w elektronice. - W naszych spotach chcemy zwrócić uwagę klientów na fakt, że takie towary można w Polsce kupić w znacznie niższych cenach niż w sklepie reklamującym się jako tani - uzasadnia Tomasz Bator, wiceprezes zarządu Agito.

Kampania pod hasłem "Podobno jestem idiotą..." prowadzona będzie od 29 września przez sześć tygodni w portalu Onet.pl i ma uzyskać w tym czasie 30 mln odsłon. Kreację spotów przygotowała agencja reklamowa Heureka, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.

Dołącz do dyskusji: 'Podobno jestem idiotą...' - Agito.pl porównuje ceny z Media Markt (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
blaszak
Idioci są w każdym sklepie,zarówno w marketach jak i butikach.Różnica pomiędzy odwiedzającymi MM a tymi którzy omijają go wielkim łukiem jest zasadnicza - omijający nie mają kompleksu idiotów .A hasło reklamowe wyzwala odruch obronny... i stąd klientela.
0 0
odpowiedź