MediaMarkt sprzedaje reklamy w sklepie internetowym
Sieć elektromarketów MediaMarkt wprowadza w swoim sklepie internetowym opcję reklam sponsorowanych.
Oferowane przez MediaMarkt reklamy sponsorowane są oparte na rozwiązaniu zwiększającym widoczność produktów na ostatnim etapie tzw. lejka zakupowego, czyli gdy klient jest już nastawiony na zakup. Proces wyświetlania wyników staje się zindywidualizowany dla każdego klienta, w zależności od jego zainteresowań zakupowych.
Opcja jest skierowana przede wszystkim do producentów i dostawców urządzeń będących w ofercie sklepu internetowego MediaMarkt.
CZYTAJ TEŻ: Badanie: generalnie blokujemy reklamy, ale dopuszczamy pewne formaty marketingu
- Ten dodatek nie tylko zapewnia nieocenione wsparcie dla naszej współpracy z dostawcami, ale także przybliża nas do naszych klientów. Dzięki nowym możliwościom MediaMarkt w Polsce umacnia swoją pozycję lidera w nowoczesnym, zorientowanym na klienta marketingu internetowym w branży. To rozwiązanie odzwierciedla rosnący trend wśród znanych światowych i europejskich sprzedawców detalicznych - przekonuje Snjezana Bandner, szefowa MediaMarkt Saturn Polska.
- Dołączenie Polski jako kolejnego kraju oferującego rozwiązania Retail Media i bycie pierwszym graczem na polskim rynku, który je wdrożył to ważny krok w dalszym rozwoju naszej działalności na poziomie międzynarodowym. Dzięki współpracy w obszarze rozwoju e-commerce, cała nasza grupa może rozbudowywać swoje możliwości, aby zaproponować klientom ofertę, która będzie najlepiej dopasowana do ich potrzeb i oczekiwań - dodaje Torsten Ahlers, dyrektor zarządzający Media-Saturn Marketing.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Sklep internetowy MediaMarkt jest jedną z najpopularniejszych platform e-commerce w Polsce. W lutym br. odwiedziło go 11,44 mln użytkowników, spędzając średnio po 6 minut i 9 sekund (według badania Mediapanel).
Dołącz do dyskusji: MediaMarkt sprzedaje reklamy w sklepie internetowym