Piotr Morkowski CEO BNG Holding, Michał Glapiński w radzie nadzorczej
Holding marketingowo-technologiczny Brand New Galaxy koncentruje spółki w dwóch pionach kompetencyjnych - e-commerce oraz digital. Jednocześnie Piotr Morkowski obejmuje stanowisko CEO BNG Holding. Do rady nadzorczej dołączył Michał Glapiński.
Piotr Morkowski, dotychczasowy przewodniczący rady nadzorczej Brand New Galaxy, zrezygnował z funkcji wykonawczej w lutym 2022 roku. Jego rolę przejęła Anna Pańczyk. Morkowski dołącza do zarządu BNG gdzie będzie pełnił funkcję CEO BNG Holding, odpowiadając wraz z pozostałymi członkami zarządu za globalną strategię biznesową i rozwój grupy.
- To doskonały moment, który pozwala mi ustąpić z rady nadzorczej i pracować bardziej operacyjnie w zarządzie BNG. Mamy ogromny potencjał, a nasz wkład w rozwój międzynarodowego sektora e-commerce i digital potrzebuje zaangażowania zarówno na poziomie kompetencji jak i biznesu. Nieustająco przybywa nam projektów, klientów, partnerstw i rynków. Musimy sprawnie działać, ponieważ mamy dynamiczne plany, środowisko sprzyjające rozwojowi talentów i apetyt na kolejne sukcesy – komentuje Piotr Morkowski.
Wzmocnienie zespołu zarządczego pozwoli wyznaczyć specjalizacje i zakres odpowiedzialności poszczególnych jego członków. Piotr Morkowski (CEO BNG Holding ) - odpowiada za obszar Shared Service Center, Kacper Kłos (CEO BNG E-commerce) – za e-commerce, Jakub Krawczyk (CEO BNG Digital) – za obszar Holistic Digital Solutions. Wiktoria Danielewska (CPO BNG) jest odpowiedzialna za HR i komunikację, a Witold Rzewuski (CFO BNG) za finanse.
Michał Glapiński (CGO BNG) dołączył do rady nadzorczej Brand New Galaxy i nadzoruje rozwój w obszarze New Ventures (BNG AMS oraz BNG MEA).
Zobacz: Brand New Galaxy nawiązuje strategiczne partnerstwo z MDC Partners
Brand New Galaxy z nową strukturą
Brand New Galaxy konsoliduje i uproszcza strukturę, co pozwoli na efektywniejsze zarządzanie rosnącą organizacją.
W ramach holdingu powstała zintegrowana kompetencja e-commerce, w skład, której wchodzą, w roli marki parasolowej kompetencji, agencja Pathfinder 23 (End-to-End E-commerce), narzędzie do automatyzacji procesów e-commerce Synthrone, dedykowane e-commerce studio produkcyjne Robonauts Pictures oraz ulokowana w Seattle agencja content26, specjalizująca się w promocji marek na Amazon.
Zobacz: Brand New Galaxy uruchamia agencję Voyager
Druga kompetencja to digital, w ramach której marką parasolową jest Spacecamp (End-to-End Digital), który integruje produkcje kreatywne – Life on Mars, a także usługi technologiczne należące dotychczas do New Gravity.
W 2020 roku wcześniejszy główny inwestor BNG - Nomad Fund, który zainwestował w holding zaraz po jego starcie w 2017 roku, został w całości wykupiony przez pozostałych inwestorów oraz Piotra Morkowskiego.
Dołącz do dyskusji: Piotr Morkowski CEO BNG Holding, Michał Glapiński w radzie nadzorczej
Oni ciągle tylko się nazwajem awansują tam.
O co w tym wszystkim chodzi? Tworzą wydmuszkę, żeby wycyckać potencjalnego kupca, a ilość „publikacji o agencji” musi się zgadzać w prezentacji?
Czy to może jakaś forma piramidy finansowej? xD
Ktoś to potrafi wyjaśnić?