Brand New Galaxy reorganizuje strukturę. Piotr Chrobot szefem kreacji
Holding reklamowo-technologiczny Brand New Galaxy reorganizuje strukturę zarządzania – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zespoły produkcji treści foto i wideo zostały włączone do działu kreacji, który nadzoruje Piotr Chrobot na nowym stanowisku chief creative officer. Brian Ludwicki dołączył do zespołu zarządu.
Nowa struktura Brand New Galaxy nadal opiera się na 3 filarach: biznesowym Business Units, kompetencyjnym Service Units oraz centrum usług wspólnych Shared Services.
- W 2024 rozwijamy nowe produkty i globalne usługi, które wymagają nowego podejścia i sprawnie działającej struktury - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sebastian Umiński, global marketing director w Brand New Galaxy.
W 2024 wszelkie usługi firmy są świadczone pod marką Brand New Galaxy. Rok wcześniej BNG zrezygnowała z występowania jako konglomerat wyspecjalizowanych agencji i połączyła kompetencje wszystkich dotychczasowych firm z grupy w jedną organizację - Brand New Galaxy, zatrudniającą ponad 500 osób. Agencją zarządza CEO Piotr Morkowski.
W związku z rozbudową oferty o nowe usługi i produkty BNG wprowadza zmiany strukturalne, a także personalne.
Zobacz: Beata Golubińska w Brand New Galaxy jako chief performance & capability officer
Trzy filary Brand New Galaxy. Piotr Chrobot awansował
W filarze biznesowym pracuje siedem zespołów, funkcjonujących jako globalne jednostki do obsługi strategicznych klientów. Awanse otrzymało dwoje szefów zespołów - Robert Inglot (awansowany na wice president, dotychczas associate vp) oraz Magdalena Gierwatowska (awansowała na stanowisko associate wice president).
Drugi filar, service units, skupia zespoły o kompetencjach specjalistycznych. W nowej strukturze tworzą je strategia (w tym działy research i UX), kreacja wraz z działem produkcji video i photo, design, produkcyjny development & tech maintenance, operacje). Zarządza nimi Tomasz Morkowski, chief services officer.
Na czele działu kreacji stoi Piotr Chrobot, który awansował na chief creative officera. Na czele raportującego do niego działu video & photo production stanęła Agnieszka Fatek (video & photo production director). Fatek dołączyła do BNG w styczniu.
Z kolei zespoły data & technology, rozwijające nowe produkty i rozwiązania analityczne, raportują do Briana Ludwickiego, który jako data & technology director dołączył do kadry zarządczej agencji.
Darko Bosiljčić, vice president growth oraz Kinga Barczewska-Pflanz, head of technology growth współtworzą obecnie dział business development wraz z Szymonem Domżałem, chief growth officer. Wszyscy raportują do Jakuba Krawczyka chief client officera.
Zobacz: Brand New Galaxy otwiera biuro w Dubaju, kierują nim Adil Khan i Zubair Siddiqui
Na przestrzeni ostatnich miesięcy z Brand New Galaxy rozstali się Marek Różycki, chief commercial officer, Jose Alonso, head of E-DAD. Z agencją rozstała się także Michalina Stawarz, head of data engineering & analytics. Jej miejsce zajęła Olga Świątkiewicz
Od stycznia 2024 BNG zatrudniła kolejne 10 osób.
- Zmiany zachodzące w Brand New Galaxy wynikają z dużej dynamiki biznesu oraz naszego elastycznego podejścia a'la startup, które ciągle utrzymujemy, pomimo dużej skali firmy, zatrudniającej ponad 500 osób. Na początku 2023 roku po raz pierwszy połączyliśmy marki wszystkich wyspecjalizowanych spółek w jedną organizację i markę Brand New Galaxy. Wtedy wiązało się to z dużą rewolucją. Natomiast w tym roku znowu ogłaszamy nową organizację, wynikającą z ubiegłorocznych doświadczeń i potrzeby zaadresowania wyzwań, które widzimy na rynku i potencjału rozwoju – komentuje dla Wirtualnemedia.pl Sebastian Umiński.
Dołącz do dyskusji: Brand New Galaxy reorganizuje strukturę. Piotr Chrobot szefem kreacji
masz na myśli te zasięgowe, nagradzane, marżowe i powtarzalne, bo klient był zadowolony? dobre pytanie :)