Pentor Research International zmienia logo
Agencja badawcza Pentor wprowadza nowy znak handlowy. Jest to część globalnej zmiany oprawy wizualnej, jaka następuje w sieci Research International.
Nowy znak handlowy Pentor Research International nosi nazwę Innovation Sphere i ma podkreślać wizerunek zarówno sieci, jak i wszystkich należących do niej firm jako instytucji godnych zaufania, szczególnie w zakresie badań rynkowych służących innowacji. Logo składa się z trzech głównych elementów: globu odzwierciedlającego wiarę organizacji w siłę marketingu, przeplatających się wstęg symbolizujących sens pracy zespołowej i wymiany wiedzy na całym świecie oraz strzałek oznaczających zaangażowanie w rozwój.
- Wraz z redefinicją naszej organizacji, umacniamy swój wizerunek w obszarze innowacji, który był podstawą naszych sukcesów przez ostatnie 30 lat - uzasadnia zmianę identyfikacji wizualnej Bob Meyers, CEO Research International.
Dołącz do dyskusji: Pentor Research International zmienia logo