Pampers Premium Care: Spokojne noce. Radosne dni (wideo)
W telewizji i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa pieluszek Pampers Premium Care. Przekaz podkreśla, że gwarantują one najdelikatniejszą ochronę skóry.
Prowadzona obecnie kampania Pampers reklamuje wprowadzaną właśnie na rynek linię pieluszek Premium Care skierowaną do dzieci w wieku do 6 miesięcy. Przekaz podkreśla, że nowe pieluszki są miękkie jak bawełna i przez to wyjątkowo delikatne w kontakcie ze skórą dziecka. Kampania przebiega pod hasłem "Spokojne noce. Radosne dni" będącym claimem wszystkich marek Pampers.
W ramach akcji spoty są emitowane w TVP, Polsacie, kanałach tematycznych TVN, Discovery, 4fun i kanałach z pakietu AtMedia, a layouty ukazują się w prasie (czasopisma parentingowe). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi&Saatchi Communications, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Pampers Premium Care: Spokojne noce. Radosne dni (wideo)