SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Oppo klientem agencji WebTalk

Do grona klientów agencji digitalowej WebTalk dołącza marka Oppo, chiński producent smartfonów.

W ramach umowy agencja odpowiedzialna jest za kompleksową komunikację marki w kanałach internetowych. Zajmuje się też przygotowaniem i wdrożeniem strategii obecności i komunikacji marki na całym polskim rynku, włączając w to kompleksowe prowadzenie kanałów na Facebooku, Instagramie oraz YouTube.

Obecnie WebTalk sprawuje całościową obsługę mediową, inicjuje i koordynuje współpracę z influencerami oraz zapewnia marce wsparcie strategiczne.

- Rok 2019 jest wyjątkowy nie tylko dla nas, ale także całego polskiego rynku branży mobile. Chcemy, aby Polacy poznali nasze produkty, mieli okazję docenić ich jakość, wykonanie i wykorzystywaną technologię. Wybierając profesjonalnego partnera zależało nam,aby rozumiał, czuł i szedł w zgodzie z duchem marki, stąd też wybór agencji WebTalk - mówi Mo Zhang, brand manager Oppo Mobile Polska.

W styczniu odbyła się konferencja, będąca oficjalnym wejściem firmy Oppo na polski rynek.

W ramach współpracy agencja była odpowiedzialna za komunikację wydarzenia w social media, a także obecność influencerów Katarzyny Sawczuk i Adama Boguty. Z ramienia agencji za obsługę marki Oppo odpowiada Anna Luberska,account manager.

Agencja została wyłoniona w drodze przetargu. Jego szczegółów firmy nie ujawniają.

Dołącz do dyskusji: Oppo klientem agencji WebTalk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl