Oppo klientem agencji WebTalk
Do grona klientów agencji digitalowej WebTalk dołącza marka Oppo, chiński producent smartfonów.
W ramach umowy agencja odpowiedzialna jest za kompleksową komunikację marki w kanałach internetowych. Zajmuje się też przygotowaniem i wdrożeniem strategii obecności i komunikacji marki na całym polskim rynku, włączając w to kompleksowe prowadzenie kanałów na Facebooku, Instagramie oraz YouTube.
Obecnie WebTalk sprawuje całościową obsługę mediową, inicjuje i koordynuje współpracę z influencerami oraz zapewnia marce wsparcie strategiczne.
- Rok 2019 jest wyjątkowy nie tylko dla nas, ale także całego polskiego rynku branży mobile. Chcemy, aby Polacy poznali nasze produkty, mieli okazję docenić ich jakość, wykonanie i wykorzystywaną technologię. Wybierając profesjonalnego partnera zależało nam,aby rozumiał, czuł i szedł w zgodzie z duchem marki, stąd też wybór agencji WebTalk - mówi Mo Zhang, brand manager Oppo Mobile Polska.
W styczniu odbyła się konferencja, będąca oficjalnym wejściem firmy Oppo na polski rynek.
W ramach współpracy agencja była odpowiedzialna za komunikację wydarzenia w social media, a także obecność influencerów Katarzyny Sawczuk i Adama Boguty. Z ramienia agencji za obsługę marki Oppo odpowiada Anna Luberska,account manager.
Agencja została wyłoniona w drodze przetargu. Jego szczegółów firmy nie ujawniają.
Dołącz do dyskusji: Oppo klientem agencji WebTalk