OKO.press trzy razy popularniejsze niż KODuj24.pl, MalyDziennik.pl przyciąga najbardziej
Wśród niezależnych serwisów informacyjno-publicystycznych uruchomionych w ub.r. zdecydowanie najwięcej użytkowników ma OKO.press, a równie dużo odsłon notuje MalyDziennik.pl. Najsłabsze wyniki osiąga natomiast Wiadomo.co.
W maju br. OKO.press odwiedziło 734,3 tys. realnych użytkowników, czyli 2,68 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni na stronie 1,89 mln odsłon, a każdy korzystał z niej średnio przez minutę i 25 sekund - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Serwis został uruchomiony w czerwcu ub.r. przy wsparciu Agory i wydawcy „Polityki”. Na stronie nie są emitowane reklamy, redakcja utrzymuje się z wpłat od czytelników. W listopadzie ub.r. szef witryny Piotr Pacewicz zaapelował o pilne wsparcie, zaznaczając, że bez niego strona może zostać zamknięta. W efekcie w ciągu 10 dni redakcja dostała od internautów 122 tys. zł.
MalyDziennik.pl, uruchomiony w połowie listopada ub.r. przez Małgorzatę i Tomasza Terlikowskich, zanotował w maju 332 tys. użytkowników, 1,87 mln odsłon oraz cztery minuty i dwie sekundy średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.
KODuj24.pl, działający od końca maja ub.r., odwiedziło w maju br. 217 tys. internautów, którzy wykonali 530,3 tys. odsłon i korzystali ze strony przeciętnie przez minutę i 44 sekundy. Natomiast Wiadomo.co, uruchomiony przez Przemysława Szubartowicza we wrześniu ub.r., zanotował 48,2 tys. użytkowników, 66,4 tys. odsłon i 36 sekund średniego czasu korzystania przez użytkownika.
Nowe serwisy informacyjno-publicystyczne w maju 2017 r. |
||||
(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL |
||||
domena |
realni użytkownicy |
odsłony |
średni czas korzystania [godz:min:sek] |
zasięg |
OKO.press |
734 304 |
1 887 672 |
0:01:25 |
2,68% |
MalyDziennik.pl |
331 898 |
1 870 301 |
0:04:02 |
1,21% |
KODuj24.pl |
217 007 |
530 266 |
0:01:44 |
0,79% |
Wiadomo.co |
48 178 |
66 409 |
0:00:36 |
0,18% |
Jak wyglądały w kolejnych miesiącach wyniki odwiedzalności OKO.press i KODuj24.pl działających już od ponad roku? Pierwszy serwis od października ub.r. ma regularnie ok. 550-750 tys. użytkowników miesięcznie, w najlepszych miesiącach notował po nieco ponad 2 mln odsłon.
Odwiedzalność OKO.press |
||||
(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL |
||||
miesiąc |
realni użytkownicy |
odsłony |
średni czas korzystania [godz:min:sek] |
zasięg |
wrzesień 2016 |
281 157 |
1 065 497 |
0:03:44 |
1,11% |
październik 2016 |
546 951 |
2 085 005 |
0:00:00 |
0,28% |
listopad 2016 |
761 815 |
2 068 289 |
0:01:18 |
2,87% |
grudzień 2016 |
560 044 |
1 442 222 |
0:01:35 |
2,03% |
styczeń 2017 |
565 049 |
2 065 888 |
0:01:01 |
2,07% |
luty 2017 |
638 103 |
2 141 786 |
0:03:42 |
2,32% |
marzec 2017 |
648 401 |
1 807 825 |
0:02:07 |
2,34% |
kwiecień 2017 |
544 612 |
1 367 949 |
0:00:59 |
1,96% |
maj 2017 |
734 304 |
1 887 672 |
0:01:25 |
2,68% |
KODuj24.pl najwyższe jak dotąd statystyki osiągnęło w listopadzie ub.r. - 289,5 tys. użytkowników i 967,6 tys. odsłon. Natomiast najniższą odwiedzalność zanotowało w kwietniu br. - 150,8 tys. użytkowników i 260,3 tys. odsłon.
Odwiedzalność Koduj24.pl |
||||
(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL |
||||
miesiąc |
realni użytkownicy |
odsłony |
średni czas korzystania [godz:min:sek] |
zasięg |
wrzesień 2016 |
128 539 |
388 738 |
0:01:23 |
0,51% |
październik 2016 |
206 895 |
475 094 |
0:01:19 |
0,79% |
listopad 2016 |
289 453 |
967 643 |
0:04:25 |
1,09% |
grudzień 2016 |
163 115 |
542 318 |
0:03:07 |
0,59% |
styczeń 2017 |
237 689 |
461 419 |
0:00:50 |
0,87% |
luty 2017 |
235 707 |
583 919 |
0:01:40 |
0,86% |
marzec 2017 |
248 171 |
465 867 |
0:00:59 |
0,90% |
kwiecień 2017 |
150 799 |
260 258 |
0:01:16 |
0,54% |
maj 2017 |
217 007 |
530 266 |
0:01:44 |
0,79% |
Dołącz do dyskusji: OKO.press trzy razy popularniejsze niż KODuj24.pl, MalyDziennik.pl przyciąga najbardziej
Rozżalenie po wyrzuceniu z Polskiego Radia, które przez 20 lat było paśnikiem dla nieroba, widać nie mija. Aż dziwne, że z takim charakterem tak długo tam siedział. Sam nigdy nie odszedł trzeba było wyrzucać.
Potrzebny jest solidny punkt odniesienia w rozhustanej sieci.
No ale to niemożliwe jest bo tych wartości konserwatywnych jest tylko cztery.
Zadzwoniłem do Krychy z Wałbrzycha ( jest powszechnie znaną działaczką konserwatywną - nawet w diecezji łódzkiej częściowo) i Krycha mnie upewniła, że mam rację.