Oknoplast z nową strategią komunikacji, stawia na potrzeby klienta (wideo)
Firma Oknoplast, producent stolarki okiennej wprowadza nową strategię komunikacji. Jej nowa kampania ma być "odpowiedzią na rosnące wymagania konsumentów i dostosowaniem do ich potrzeb.
Oknoplast odświeża filozofię komunikacji, która ma teraz podkreślać połączenie technologii z kreatywnością. W nowej kampanii podkreśla charakterystyczne wartości, które są odpowiedzią na potrzeby klientów.
Firma stawia na design i estetykę, harmonię, światło i przestrzeń, które mają być wyróżnikami oferty. Każda z tych wartości reprezentowana jest przez inny produkt.
Nowa strategia komunikacji marki została przygotowana wewnętrznie w Onoplast przez dział kreacji marketingowej, który odpowiada również za przeprowadzenie kompleksowych działań marketingowych. Nowe materiały zostały zrealizowane przy współpracy z Papaya Films. Za kontakt z mediami odpowiada 24/7Communication, a zakupem mediów TV zajmuje się dom mediowy Zenith Poland.
Dołącz do dyskusji: Oknoplast z nową strategią komunikacji, stawia na potrzeby klienta (wideo)