Nowa struktura departamentu Food & Consumer Goods w 24/7Communication
Agencja 24/7Communication rozbudowuje i reorganizuje departament Food & Consumer Goods. Dział podzielono na trzy segmenty: HoReCa, Consumer Goods oraz Retail, Food & Agri. Całą jednostką pokieruje Milena Zacharzewska, business unit director.
Agencja 24/7Communication wprowadziła zmiany w strukturze departamentu Food & Consumer Good, dzieląc go na trzy praktyki. Za obszar HoReCa odpowiada Justyna Wróbel, senior account manager z wieloletnim doświadczeniem w pracy dla marek konsumenckich.
Na czele praktyki Consumer Goods stanęła Magdalena Pawłowska, która awansowała na stanowisko senior account manager po 4 latach pracy w 24/7Communication. Konsultantka od początku roku rozwinęła zespół i portfolio o 4 nowych klientów. Jednostka pracuje dla takich klientów jak E. Wedel czy Coca-Cola HBC.
Do 24/7Communication dołączyła również Małgorzata Maliszewska, która wcześniej zajmowała się doradztwem strategicznym i działaniami z zakresu Public Affairs. Ekspertka objęła zespół Retail, Food & Agri i wspólnie z 4-osobowym zespołem rozwija praktykę, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji w sektorze rolno-spożywczym.
Na czele departamentu Food & Consumer Goods stoi Milena Zacharzewska, business unit director, z ponad 13-letnim doświadczeniem w branży rolno-spożywczej, w tym z 8-letnim stażem w 24/7Communication.
Zespół Food & Consumer Goods w portfolio ma takich klientów jak McDonald’s Polska, system spółek Coca-Cola w Polsce, Grupa Spółek Danone, Tchibo czy Goodvalley. Tylko w ciągu ostatnich ośmiu miesięcy departament pozyskał 7 nowych klientów, w tym Netto Polska, Skłodowscy, Smart Vegetables Innovations, E.Wedel oraz spółki z grupy Xtreme Brands.
Dołącz do dyskusji: Nowa struktura departamentu Food & Consumer Goods w 24/7Communication