Ofensywa Groupona w Polsce, zatrudni dodatkowych 300 pracowników
Do stworzonego w Warszawie Międzynarodowego Centrum Usług Wspólnych Groupon chce zatrudnić 300 osób. - Polski rynek jest pełen zdolnych ludzi, którzy w sposób organiczny rozpoznają potrzeby nowoczesnego klienta - podkreśla Barbara Weisz, dyrektor Groupona ds. obsługi klienta na region EMEA.
Centrum Usług Wspólnych Groupon (SSC) funkcjonuje w Warszawie od czerwca br., jego zadaniem jest obsługa klientów działających w Polsce oraz w 9. innych krajach. Ponadto polska centrala będzie obsługiwać klientów linii biznesowej GrouponProdukty na region EMEA.
Docelowo w centrum ma pracować ok. 500 specjalistów i menedżerów, co oznacza konieczność zatrudnienia jeszcze 300 osób. Groupon zapewnia, że pracownicy ci zostaną pozyskani na lokalnym polskim rynku.
- Polski rynek jest pełen młodych, uzdolnionych ludzi, posługujących się kilkoma językami, którzy doskonale odnajdują się w środowisku usług e-commerce i w sposób organiczny rozpoznają potrzeby nowoczesnego klienta - podkreśla Barbara Weisz, dyrektor Groupona ds. obsługi klienta na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
Informacja o nowej rekrutacji w Grouponie potwierdza wcześniejsze zapowiedzi firmy, że nie zamierza ona opuścić polskiego rynku. W listopadzie serwis poinformował, że kończy swoją działalność w Szwecji, Danii, Norwegii i Finlandii. W oświadczeniu dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele firmy zapewniali, że nie mają w planach ograniczenia działalności w naszym kraju.
We wrześniu br. Groupon.pl odwiedziło 2,03 mln polskich internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).
Dołącz do dyskusji: Ofensywa Groupona w Polsce, zatrudni dodatkowych 300 pracowników
Wśród moich znajomych jest sporo takich osób. Nie wiem skąd takie pytanie?