Nowa twarz w Panda Software Polska
Olga Komuda objęła stanowisko Product & Marketing Managera w Panda Software Polska.
Dbać będzie o realizację strategii marketingowej oraz komunikację wizerunkową firmy.
Do głównych obowiązków Olgi Komudy należeć będzie nadzór nad realizacją nowej strategii marketingowej Panda Software Polska. Komuda zajmie się przede wszystkim komunikacją wizerunkową i promocyjną produktów korporacyjnych Panda Software.
Olga Komuda współpracowała wcześniej m.in. z Millenium Polska, Wydawnictwem H. Bauer i agencją reklamową Awangarda. Posiada doświadczenie w zakresie badań rynku, pozycjonowania produktów oraz oceny skuteczności działań reklamowych i marketingowych. Zna specyfikę branży medialnej (współtworzyła ramówkę TVP, była producentem dziennika europejskiego TVP3), finansowej (wprowadzenie na rynek nowego produktu AIG) oraz IT (uczestniczyła we wdrażaniu inteligentnego systemu IT do obsługi klienta powiązanego z siecią dystrybucji oraz systemem płatności i weryfikacji szkód). Jest absolwentką Wydziału Marketingu i Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Dołącz do dyskusji: Nowa twarz w Panda Software Polska