SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

nimm2: Teraz dzieciaki mogą jeść lizaki

W punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa lizaków nimm2. Akcję pod hasłem „Teraz dzieciaki mogą jeść lizaki” przygotowała agencja Euro RSCG 4D.

Kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży lizaków nimm2 podkreśla ich najważniejszą zaletę –podwójny owocowy smak. Przekaz pod hasłem „Teraz dzieciaki mogą jeść lizaki” jest skierowany do mam z dziećmi w wieku 4-9 lat.

Akcja obejmuje działania BTL w wybranych sklepach handlu nowoczesnego na terenie całego kraju, a także samplingi w innych miejscach, np. na stacjach benzynowych, osiedlowych placach zabaw i w ogródkach jordanowskich. Kampanię – startującą w połowie maja – przygotowała agencja Euro RSCG 4D.

Dołącz do dyskusji: nimm2: Teraz dzieciaki mogą jeść lizaki

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ewela
gdzie je mozna kupic
odpowiedź