SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„National Geographic” na czele pism podróżniczych. „Voyage” o 40 proc. w dół

W lipcu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników podróżniczych znalazł się „National Geographic”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Voyage”. Zyskał tylko „NG Traveler”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w lipcu 2015 roku wyniosła 33 227 egz. Była ona o 15,27 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 4,35 proc. i uplasował się na poziomie 25 179 egz. - jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). W lipcu br. sprzedał się on w liczbie 10 477 egz., po spadku w skali roku o 13,25 proc.

Zaś najwięcej stracił, plasujący się tuż za podium magazyn „Voyage” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w badanym miesiącu zmalała bowiem o 39,73 proc. i wyniosła 5 497 egz.

ZKDP

lipiec

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

National Geographic Polska

46 000

33 622

33 227

59 000

39 232

39 214

NG Traveler

33 547

25 179

25 179

41 000

24 129

24 129

Podróże

23 200

11 968

10 477

22 400

13 607

12 077

Voyage - Magazyn o Podróżach

17 000

6 497

5 497

27 000

12 871

9 121


W lipcu 2015 roku w porównaniu do czerwca 2015 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 10,36 proc.) pochwalić się mógł magazyn „NG Traveler”. Natomiast jedyny spadek odnotował „National Geographic Polska” - było to 6,32 proc.

ZKDP

2015

Wirtualnemedia.pl

lipiec

czerwiec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

National Geographic Polska

46 000

33 622

33 227

45 500

36 016

35 470

NG Traveler

33 547

25 179

25 179

34 000

22 816

22 816

Podróże

23 200

11 968

10 477

23 000

10 831

9 530

Voyage - Magazyn o Podróżach

17 000

6 497

5 497

17 000

6 328

5 178

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „National Geographic” na czele pism podróżniczych. „Voyage” o 40 proc. w dół

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ewa
Martyna, Michał Cessanis, Maciek Wesołowski i reszta ekipy robią świetne pismo podróżnicze! Tak trzymać!!!
odpowiedź