SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Napędza głowę” - Puchatek reklamowany w nowych opakowaniach (wideo)

Wystartowała telewizyjna kampania reklamująca napój kakaowy Puchatek (produkowany przez Maspex Wadowice) w zmodyfikowanych opakowaniach. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Puchatek napędza głowę”, przygotowały firmy Kids & Young i Mindshare Polska.

Na odświeżonych opakowaniach Puchatka znajdują się informacje, że dzięki zawieraniu cynku i magnezu napój wspomaga u dzieci rozwój funkcji poznawczych: koncentrację, uczenie się i pamięć. Z kolei z tyłu opakowania umieszczono „Akademię Puchatka”, czyli zestaw ciekawych ćwiczeń i zabaw wyrabiających logiczne myślenie.

Brand hero marki pozostał sympatyczny animowany misiek, a w reklamach występują dzieci, które dzięki Puchatkowi łączą naukę z zabawą.

 

Nowy spot jest emitowany w TVN, TVP1, TVP2, Polsacie oraz kanałach tematycznych.

Kreacją reklamy zajęła się agencja Kids & Young, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: „Napędza głowę” - Puchatek reklamowany w nowych opakowaniach (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl