MySpace i Fox będą prowadzić wspólne działania reklamowe
Serwis internetowy MySpace i stacja telewizyjna Fox International Channels podjęły decyzję o prowadzeniu wspólnych działań reklamowych. Kooperacja dotyczy wybranych krajów w Europie i Ameryce Łacińskiej.
W ramach porozumienia serwis internetowy MySpace i stacja
telewizyjna Fox International Channels będą prowadzić wspólne
działania reklamowe, marketingowe i promocyjne w Polsce, Hiszpanii,
Włoszech Turcji, Brazylii, Argentynie i Meksyku.
- Pozwoli to ograniczyć koszty i pogłębić naszą lokalną wiedzę i
istniejące już stosunki - przekonuje Owen Van Natta, chief
executive officer w MySpace.
- Razem chcemy umocnić nasze kompetencje w dziedzinie internetu i
reklamy oraz stworzyć ciekawe narzędzia promocyjne dla wielu
globalnych reklamodawców i ich partnerów - dodaje Herman Lopez,
chief operating officer w Fox International Channels. To właśnie
zespół stacji telewizyjnej będzie realizował wspólne działania
reklamowe z MySpace.
Dołącz do dyskusji: MySpace i Fox będą prowadzić wspólne działania reklamowe