MTV Polska sprawdzi jak widzowie reagują na Dodę i Feel
Spółka MTV Networks Polska nawiązała współpracę z instytutem naukowo-badawczym LAB, zajmującym się badaniami neuromarketingowymi. W jej ramach firma skorzysta z badania, przeprowadzonego niedawno przez Instytut.
Badanie miało na celu zbadanie reakcji widzów z dwóch krajów - Polski i Australii - na wybrane teledyski oraz ich preferencje w stosunku do poszczególnych wideoklipów i artystów. W jego trakcie dokonano także (za pomocą metody NeuroTrace) pomiaru reakcji emocjonalnych, które towarzyszyły oglądaniu teledysków przez uczestników. Pod uwagę wzięto utwory popularnych polskich artystów, takich jak Doda czy Feel, gwiazd międzynarodowych i wykonawców australijskich. Było to pierwsze tego typu badanie w Polsce oraz jedno z pierwszych, przeprowadzonych na świecie.
Rezultaty badania, które zostaną ogłoszone podczas konferencji Neuroconnections na początku lutego w Krakowie, pokażą, dlaczego widzowie lubią akurat te, a nie inne utwory i co decyduje o popularności konkretnych wykonawców. MTV Networks Polska przeanalizuje wyniki badania oraz uwzględni wybrane wnioski przy programowaniu zawartości muzycznej stacji ze swojego portfolio, takich, jak: MTV Polska, VH1 Polska oraz Viva Polska.
Dołącz do dyskusji: MTV Polska sprawdzi jak widzowie reagują na Dodę i Feel