"Warsaw Shore" wraca do MTV Polska. Znany program czeka wiele zmian
W drugiej połowie września na antenie MTV zadebiutuje 21. sezon "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy". Pod hasłem "Viva la Vixa!" program przeniesie się do Szczecina, zyska nową oprawę i czołówkę. Do „Warsaw Shore” wróci Ewelina "Ewel0na" Kubiak.
W 21. edycji uczestnicy programu wyruszyli na północ, aby przeżyć niezapomniane chwile w Szczecinie oraz na wybrzeżu i po sąsiedzku, w Niemczech. W nowym sezonie widzowie mogą spodziewać się powrotu uczestników oraz pojawienia się nowych twarzy. Wśród tych, którzy ponownie rozkręcą imprezy, znaleźli się Jeremisz „Jez” Szmigiel, Marcin „Mały” Pastuszka i Grzegorz Tomaszewski. Na ekranie zobaczymy także weterana programu, Patryka Spikera. Natomiast w damskiej części ekipy nie zabraknie Angeliki Kramer, Aleksandry Okrzesik oraz Diany Mościckiej. Jedną z niespodzianek tego sezonu jest powrót Oliwii Dziadkiewicz. Do składu dołączyli: Adam Mikołajczyk, Julita Izdebska, Łukasz Budyń i Michał Sewera.
Wydarzeniem będzie powrót do “Warsaw Shore” Eweliny Kubiak, czyli Ewel0ny, która tym razem przejmie stery jako nowa Boss'ka. Zastąpi w tej rolu Jakuba „Ptysia” Henke
- W 21. sezonie “Warsaw Shore” zadbaliśmy o odświeżoną oprawę graficzną, dynamiczną czołówkę oraz nowy sposób realizacji wywiadów, aby widzowie mogli jeszcze lepiej wczuć się w atmosferę panującą w domu Warsaw Shore. Postawiliśmy też na intensywną interakcję z fanami już od momentu kręcenia zdjęć – ich zaangażowanie na Instagramie było w tej eksperymentalnej fazie imponujące! Właściwie od razu zaczęliśmy odnotowywać wyraźne wzrosty liczby użytkowników naszego profilu i tendencja konsekwentnie się utrzymuje. Przygotowana przez nas kampania promocyjna z barwnym, letnim motywem idealnie oddaje ducha zabawy, przyjaźni i niekończących się imprez, a hasło przewodnie 'Viva la Vixa!' znakomicie podkreśla atmosferę nadchodzącego sezonu – komentuje Dorota Neef, Kids, Youth and TAM Director
Premierze nowego sezonu programu towarzyszy kampania reklamowa na nośnikach DOOH w galeriach handlowych i klubach fitness, a także szeroko zakrojona kampaniach w internecie z wykorzystaniem płatnego wsparcia w social mediach. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Wavemaker. Kreację tworzył wewnętrzny dział kreatywny we współpracy z brandem MTV Polska. Za realizację kampanii odpowiada dziki.film. Producentem wykonawczym programu Warsaw Shore jest Dragon Head.
“Warsaw Shore” w MTV Polska i Playerze
Premierowe odcinki 21. sezonu „Warsaw Shore” będzie można oglądać od 22 września br. w każdą niedzielę o godz. 23.00 na kanale MTV Polska. Wszystkie odcinki będą również dostępne w serwisie Player.pl.
„Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” opiera się zagranicznym formacie „Ekipa z New Jersey”, a pierwszy sezon wyemitowano w 2013 roku. Uczestnicy wybierani są na drodze castingu i podczas nagrań mieszkają we wspólnej willi. Łączy ich przede wszystkim zamiłowanie do imprez, które są tematem przewodnim programu.
Dołącz do dyskusji: "Warsaw Shore" wraca do MTV Polska. Znany program czeka wiele zmian