Miłość i kradzież w storytellingowej kampanii alternatorów
Firma AS-PL, producent części samochodowych prowadzi kampanię promującą alternatory. 16-minutowy film "Alternator Crime Story" jest kontynuacją produkcji sprzed 4 lat pod nazwą "Alternator Love Story", którą obejrzano ponad 2 mln razy.
Firma AS-PL w nowej kampanii pokazuje zuchwałą kradzież, ciężki humor i miłość do kultowego auta.
- Już w 2017 roku, po ogromnym sukcesie filmu „Alternator Love Story” byliśmy pewni, że kontynuacja historii Alternatora i jego kumpli to tylko kwestia czasu - wyjaśnia Jakub Rewiński, kierownik działu marketingu w AS-PL.
16-minutowy “Alternator Crime Story” opowiada o losach trójki przyjaciół, którzy po suto zakrapianej imprezie orientują się, że ukochany volkswagen T3 jednego z nich zniknął. Co ma z tym wspólnego Niemiec, który “płakał jak sprzedawał”? Reżyserem filmu jest Mayo Kucharski. - Znalazłem się w wymarzonej sytuacji każdego filmowca – mówi reżyser, Mayo Kucharski. – Niezwykle rzadko spotykam się z sytuacją, w której klient godzi się na wyjście ze swojej strefy komfortu i pozwala nam wykreować coś świeżego. Tym razem dostaliśmy ogromny kredyt zaufania, który niósł za sobą pewne ryzyko, ale, jak widać, opłaciło się to zarówno nam-twórcom jak i firmie AS-PL. Film osiągnął postawione przed nim cele z nawiązką mimo bardzo dyskretnego lokowania marki AS-PL. Widzowie bardzo to docenili i wierzymy, że tak samo stanie się w przypadku drugiej części, w której pozwoliliśmy sobie na przekroczenie kolejnych granic - dodaje Kucharski.
Za kreację i produkcję filmu odpowiada Mova Film - kreatywna agencja wideo z Gdańska.
Alternator Crime Story:
Alternator Love Story:
Dołącz do dyskusji: Miłość i kradzież w storytellingowej kampanii alternatorów