Miesięcznik "Logo" zmienił szatę graficzną. Nowy redaktor naczelny
Od marcowego numeru miesięcznik dla mężczyzn "Logo" (Agora) ma nową szatę graficzną i temat przewodni. To pierwsze wydanie przygotowane przez nowego redaktora naczelnego - Marcina Kasprzaka. - O kierunku dalszych zmian zadecydują wyniki prowadzonych właśnie badań - mówi szef magazynu.
Marcin Kasprzak przeszedł do Agory z wydawnictwa Marquard Media Polska w styczniu. Pracował tam od 2012 roku - ostatnio był redaktorem magazynu „Esquire”, a wcześniej miesięcznika „Playboy”. W Marquard Media Polska odpowiadał również za wydania specjalne „Kreator” (dodatek do magazynu „Playboy”) oraz „The Big Black Book” (dodatek do magazynu „Esquire”).
Zmiana na stanowisku naczelnego była konieczna po tym, jak w październiku ub. roku z pisma odszedł Mikołaj Kirschke, szukając wyzwań poza redakcją "Loga". Ostatecznie wraz ze swoim zastępcą Piotrem Zabłockim uruchomili własną agencję "Top Story".
Wczoraj ukazał się pierwszy numer miesięcznika „Logo”, pod kierownictwem Marcina Kasprzaka. I od razu przyniósł zmianę. Od tego numeru wprowadzony został obszerny temat przewodni - sekwencja różnych form dziennikarskich wokół jednego motywu. W najnowszym wydaniu jest to motyw jedzenia, a sekcja poświęcona mu nosi tytuł „Pogadajmy o jedzeniu”. Na okładce znalazł się Mateusz Gessler. Wywiad z nim jest częścią sekcji „Pogadajmy o jedzeniu”.
- Marcowy numer różni się od poprzednich - nieco skorygowaliśmy i stonowaliśmy szatę graficzną, a cały numer jest wydrukowany na innym papierze, na którym lepiej prezentują się zdjęcia. Dodatkowo proponujemy więcej dłuższych tekstów oraz nową sekcję tematyczną „Pogadajmy o jedzeniu”. Odrobinę wyostrzył się także język tekstów, więcej jest komentarzy i refleksji autorów - mówi Marcin Kasprzak.
Marcowe wydanie miesięcznika „Logo” jest promowane w radiu (Rock Radio, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Radio TOK FM), w prasie (czasopisma Agory), w internecie (serwisy Gazeta.pl, WP.pl), w telewizji (Planete+, TVN) oraz na plakatach reklamujących „Weekend Zniżek” w galeriach handlowych. Za kreację kampanii odpowiada dział marketingu Agory.
W październiku ub. roku sprzedaż ogółem miesięcznika "Logo" kształtowała się na poziomie 20 142 egz.
Dołącz do dyskusji: Miesięcznik "Logo" zmienił szatę graficzną. Nowy redaktor naczelny
Przecież to ostatnie podrygi tego czasopisma i reszty tytułów Agory, zatem w jakim celu mieliby zmieniać logotyp?