SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mediaedge:cia już oficjalnie jako MEC

Dom mediowy Mediaedge:cia zmienił swoją nazwę na MEC.

"Będziecie zadowoleni nie musząc już więcej pamiętać o tym dwukropku, gdyż Mediaedge:cia oficjalnie i ze skutkiem natychmiastowym zmienia nazwę na MEC" - czytamy w oświadczeniu agencji.

Decyzja należącego do WPP Group domu mediowego nie dziwi, jako że skrót MEC był coraz częściej stosowany przez samych jego pracowników jak i w całej branży reklamowej.

Nazwa Mediaedge:cia powstała dziewięć lat temu, kiedy doszło do fuzji agencji The Media Edge i Chris Ingram Associates (CIA).

Wśród klientów domu mediowego są takie marki jak Orange, Paramount, Sony Ericsson i Wrigley's. MEC jest także częścią agencji medialnej GroupM, obok siostrzanych agencji MediaCom, Mindshare i Maxus.

Dołącz do dyskusji: Mediaedge:cia już oficjalnie jako MEC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl