SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

McDonald’s kolejny raz promuje się darmową poranną kawą

Sieć restauracji McDonald’s rozpoczęła kolejną odsłonę akcji „Poczęstuj się poranną kawą”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez DDB & Tribal, Macroscope OMD i 24/7 Communication.

Przez dwa tygodnie we wszystkich lokalach McDonald’s za darmo można otrzymać świeżo mieloną kawę Arabika. Do wyboru są trzy rodzaje: mała kawa biała, mała kawa czarna oraz małe cappuccino. Kawa serwowana jest w opakowaniach na wynos, może ją zamówić każdy gość restauracji bez konieczności dokonywania jakiegokolwiek zakupu.

Promocja obowiązuje we wszystkich lokalach McDonald’s w Polsce do 15 marca w godzinach porannych (w dni powszednie do godz. 10:30, w weekendy do godz. 11).

McDonald’s w ostatnich dwóch latach kilka razy realizował już takie akcje.

Obecną promocję wspiera kampania reklamowa. Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja DDB & Tribal, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Macroscope OMD. Z kolei agencja 24/7 Communication realizuje działania PR oraz aktywności na Facebooku.

Dołącz do dyskusji: McDonald’s kolejny raz promuje się darmową poranną kawą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl