Blowek i Ajgor Ignacy promują kartę debetową w mBanku (wideo)
Pod hasłem „Starcie w karcie” ruszyła kampania reklamująca kartę debetową oferowaną młodym użytkownikom przez mBank. W akcji biorą udział popularni youtuberzy Blowek i Ajgor Ignacy.
W ramach kampanii Blowek i Ajgor Ignacy rywalizują na liczbę projektów kart stworzonych przez swoich fanów. Ma to podkreślać, że maBank oferuje kartę debetową, której wygląd może ustalić każdy użytkownik, zamieszczając tam wybraną grafikę lub zdjęcie.
Akcja toczy się głównie na stronie Starciewkarcie.pl. Zgłoszono tam już ponad 51 tys. projektów kart. Główną nagrodą jest możliwość wystąpienia w kolejnych nagraniach z Blowkiem i Ajgorem Ignacym.
Działania reklamowe obejmują też profile social mediowe obu yutuberów oraz outdoor.
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Grey Group Poland, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Blowek i Ajgor Ignacy promują kartę debetową w mBanku (wideo)