SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marta Karasińska: z Chello do MTV Networks

Marta Karasińska od września br. objęła nowo utworzone stanowiska dyrektora trade marketingu w MTV Networks International Emerging Markets.

Karasińska odpowiedzialna jest za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych skierowanych bezpośrednio do klientów biznesowych MTV Networks w regionie Emerging Markets (Polska, Węgry, Afryka, Rosja, Izrael, Kraje Arabskie). Na nowym stanowisku Karasińska podlega bezpośrednio Marjory Van Mackelenbergh, VP business services and VP music content w MTV Networks International Emerging Markets, a swoją funkcję sprawuje w polskim biurze spółki.

Marta Karasińska przez ostatnie 11 lat była związana z polskim oddziałem firmy Chello Central Europe, gdzie zajmowała sie m.in. marketingiem, PR, trade marketingiem, sprzedażą. Ostatnio, do sierpnia br. sprawowała tam funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży. Wcześniej związana była z BMG Music Poland, gdzie odpowiadała za telewizyjną promocję artystów zagranicznych w Polsce.

Dołącz do dyskusji: Marta Karasińska: z Chello do MTV Networks

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ex
współczuję p. Marto...
odpowiedź
User
ex2
ja też...!
odpowiedź
User
skąd dokąd
Benek Fąfara: z Żuka do Kamaza.
odpowiedź