Man Utd podpisał umowę sponsorską z Airtel
Manchester United podpisał wartą 10 milionów funtów umowę sponsorską z największym indyjskim operatorem komórkowym Airtel.
W ramach umowy, 92 miliony subskrybentów Airtela będzie mogło na swoich telefonach oglądać mecze i wywiady z piłkarzami angielskiego klubu.
"Ta współpraca pokazuje trwałą międzynarodową siłę klubu. To bardzo ekscytujące wydarzenie ponieważ Indie są rejonem komercyjnego potencjału" - stwierdził David Gill, dyrektor wykonawczy Manchesteru United.
Mający swoją siedzibę w New Delhi Airtel kontroluje 1/4 indyjskiego rynku komórkowego, a swoje operacje prowadzi również w Sri Lance i na Seszelach. Ubiegły rok operator zakończył 4 miliardami funtów dochodu.
Obecnie angielski klub szuka również nowego sponsora, który będzie chciał umieścić swoje logo na koszulkach piłkarzy, po tym jak amerykański gigant ubezpieczeniowy AIG zapowiedział w styczniu, że nie odnowi w tym zakresie umowy sponsorskiej po jej wygaśnięciu w maju 2010 roku.
źródło: BBC News
Dołącz do dyskusji: Man Utd podpisał umowę sponsorską z Airtel