M&M’s tworzy kontynuację własnej reklamy świątecznej sprzed 21 lat
Tegoroczny spot świąteczny słodyczy M&M's (Mars) będzie nietypowy – a to dlatego, że stanowi sequel reklamy stworzonej 21 lat temu. Kreację, tak wtedy jak teraz, stworzyła agencja BBDO.
Reklama, do której nawiązuje tegoroczny spot świąteczny M&M’s powstała w 1996 roku. Czerwony i żółty cukierek żywo dyskutują o tym, czy święty Mikołaj naprawdę istnieje. Wtem dochodzi do niezwykłego spotkania – z siwobrodym Mikołajem, który jest zaskoczony istnieniem gadających i chodzących M&M’sów.
21 lat później oddziały agencji BBDO z Paryża i Nowego Jorku, odpowiedzialne za obsługę brandu, postanawiają wrócić do tamtego spotu i nadać pokazanej w niej historii dalszy bieg. W 90-sekundowej etiudzie funkcję świętego Mikołaja przejmuje żółty M&M’s, który podejmuje misję dostarczenia wszystkich prezentów, na jakie czekają ludzie na całym świecie. Nie wszystko przebiega jednak zgodnie z planem.
- Podobnie jak w przypadku innych sequeli, wykorzystujemy sentyment i poczucie humoru zawarte w oryginalnej kampanii, wzmacniamy jednak jej emocjonalny wydźwięk, aby dotrzeć do nowej grupy odbiorców – mówi serwisowi AdFreak szefowa marki M&M’s Allison Miazga-Bedick.
Za pierwotną kreację odpowiadała także agencja BBDO. Tegoroczny spot emitowany będzie w kilkunastu krajach, w tym na Białorusi i Ukrainie, w Irlandii, Francji, Austrii, Holandii, Kanadzie, USA, Rosji, Kazachstanie, Meksyku i we Włoszech.
Dołącz do dyskusji: M&M’s tworzy kontynuację własnej reklamy świątecznej sprzed 21 lat