SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola przed świętami zachęca, by odkryć w sobie św. Mikołaja

W tegorocznej kampanii świątecznej Coca-Cola przypomina, że każdy z nas może odkryć w sobie Mikołaja – uosobienie empatii, hojności i dobrej woli. Z takim przesłaniem wyszła także na ulice polskich miast, a dokładnie Łodzi, Katowic i Warszawy, wywołując uśmiech na twarzach przechodniów oraz zachęcając do dzielenia się życzliwością z innymi. 

Coca-Cola rozpoczęła tegoroczną kampanię od wyjazdu do Rovaniemi wspólnie z grupą zaprzyjaźnionych dziennikarzy i influencerów. Jedną z aktywności jakie czekały na uczestników była wizyta na poczcie zarządzanej przez Elfy, do której trafiają listy z całego świata. 

Kartka świąteczna w AI

Wyjątkową kartkę, stworzoną przez AI może wygenerować jednak każdy, również w zaciszu własnego domu. Co trzeba zrobić? Wystarczy skorzystać ze specjalnego narzędzia na stronie Create Real Magic. Za pomocą kilku kliknięć należy wybrać temat, scenerię i styl, a sztuczna inteligencja przygotuje dla nas jedyną w swoim rodzaju pocztówkę.

Przez tegoroczną kampanię Coca-Cola przypomina, że każdy z nas może odkryć w sobie Mikołaja. Z takim przesłaniem wyszła także na ulice polskich miast, a dokładnie Łodzi, Katowic i Warszawy, wywołując uśmiech na twarzach przechodniów oraz zachęcając do dzielenia się życzliwością z innymi. Film z tej wyjątkowej akcji, która zakończyła się zaręczynami.

Przy realizacji kampanii marka współpracowała z agencjami MediaCom, Fortis oraz 24/7 Communication, która była odpowiedzialna za działania komunikacyjne. Do akcji viralowej ekrany udostępniła firma Screen Network.

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola przed świętami zachęca, by odkryć w sobie św. Mikołaja

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Albin
Już na wieki ten czerwononosy Mikołaj będzie kojarzył się z coca colą, choć ja osobiście zdecydowanie wolę Perłę:)
1 0
odpowiedź
User
mike
Pitu, pitu, hlastu, hlastu... te reklamy i imprezy może i miały jakiś sens, ale 20 lat temu.
2 0
odpowiedź
User
Pingwin
Coca cola z wkładką Jack Daniels. Ha, Ha, Ha. ale dobre bo to tylko 5 %.
0 0
odpowiedź