Coca-Cola przed świętami zachęca, by odkryć w sobie św. Mikołaja
W tegorocznej kampanii świątecznej Coca-Cola przypomina, że każdy z nas może odkryć w sobie Mikołaja – uosobienie empatii, hojności i dobrej woli. Z takim przesłaniem wyszła także na ulice polskich miast, a dokładnie Łodzi, Katowic i Warszawy, wywołując uśmiech na twarzach przechodniów oraz zachęcając do dzielenia się życzliwością z innymi.
Coca-Cola rozpoczęła tegoroczną kampanię od wyjazdu do Rovaniemi wspólnie z grupą zaprzyjaźnionych dziennikarzy i influencerów. Jedną z aktywności jakie czekały na uczestników była wizyta na poczcie zarządzanej przez Elfy, do której trafiają listy z całego świata.
Kartka świąteczna w AI
Wyjątkową kartkę, stworzoną przez AI może wygenerować jednak każdy, również w zaciszu własnego domu. Co trzeba zrobić? Wystarczy skorzystać ze specjalnego narzędzia na stronie Create Real Magic. Za pomocą kilku kliknięć należy wybrać temat, scenerię i styl, a sztuczna inteligencja przygotuje dla nas jedyną w swoim rodzaju pocztówkę.
Przez tegoroczną kampanię Coca-Cola przypomina, że każdy z nas może odkryć w sobie Mikołaja. Z takim przesłaniem wyszła także na ulice polskich miast, a dokładnie Łodzi, Katowic i Warszawy, wywołując uśmiech na twarzach przechodniów oraz zachęcając do dzielenia się życzliwością z innymi. Film z tej wyjątkowej akcji, która zakończyła się zaręczynami.
Przy realizacji kampanii marka współpracowała z agencjami MediaCom, Fortis oraz 24/7 Communication, która była odpowiedzialna za działania komunikacyjne. Do akcji viralowej ekrany udostępniła firma Screen Network.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola przed świętami zachęca, by odkryć w sobie św. Mikołaja