"Ludwik lubi zmywać" w kampanii telewizyjnej (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa płynu do mycia naczyń Ludwik. Akcja promująca jego odświeżony wizerunek przebiega pod hasłem "Ludwik lubi zmywać".
Spot wykorzystywany w telewizyjnej kampanii reklamowej Ludwika opowiada o grupie kucharzy z eleganckiej restauracji, którzy za wszelka cenę próbują wymigać się od zmywania, ale kiedy okazuje się, że będą mieli do dyspozycji ten płyn, zmieniają zdanie i próbują przekonać szefa, żeby to ich posłał "na zmywak". Przekaz pod hasłem "Ludwik lubi zmywać" podkreśla, że produkt ten jest dostępny jako płyn i balsam, a także w ogromnej gamie wariantów zapachowych. Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki i skierowanie jej do młodszych nabywców.
Prowadzona od początku stycznia akcja jest zaplanowana na kilka tygodni. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Mather Communications, produkcją spotu zajęła się firma Red Works, a media zaplanował i kupił dom mediowy Mediedge:cia.
Dołącz do dyskusji: "Ludwik lubi zmywać" w kampanii telewizyjnej (wideo)
Pochwal się czymś co zrobiłeś/aś, a dopiero krytykuj innych. Rozumiem, ze uwielbiasz sztampową szmirę.