Marka Ludwik wraca z reklama do telewizji (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa promująca markę Ludwik, znaną jako płyn do mycia naczyń (Inco). Jej głównym elementem jest spot "Ekstra wczoraj, ekstra dziś". Przygotowała ją agencja hi Grupa i OMD.
Nowy spot ma być podróżą w czasie - pokazuje bowiem, że marka Ludwik towarzyszy Polakom od pokoleń. W ten sposób chodziło o podkreślenie, że choć czasy się zmieniają, mijają kolejne dekady, to Ludwik wciąż istnieje (jest produkowany od 1964 roku).
Spot wyprodukowany został w wersjach 30-sto i 15-sto sekundowych; emitowany jest w telewizji oraz internecie. Pokazano tam cztery różne epoki: od lat 60. XX wieku do czasów współczesnych. Elementem scalającym pokolenia jest właśnie produkt Ludwik jako “Przebój Wszechczasów”.
Za produkcję, przygotowanie i realizację reklamy odpowiada agencja hi Grupa, spot wyreżyserował Florian Malak. Scenografią zajęła się Agnieszka Bąk. Za zdjęcia odpowiedzialny był Filip Załuska. Autorami idei kreatywnej są Mirek Kulisz i Łukasz Jankowski.
hi Grupa odpowiada także za key visual, kreacje reklamowe, landing page, planowanie i zakup mediów, z kompleksową realizacją kampanii w kanale digital (m.in. programmatic, video online, content marketing, mobile z wykorzystaniem formatów rich media).
Za planowanie i zakup powierzchni reklamowej w telewizji odpowiada OMD.
Kampania potrwa do końca grudnia 2020.
Dołącz do dyskusji: Marka Ludwik wraca z reklama do telewizji (wideo)