Lody Koral Ekipa wracają do sprzedaży
Nowa edycja lodów Koral Ekipa od poniedziałku 4 kwietnia trafi do sklepów w całej Polsce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na fanów czekają dwie nowe propozycje sorbetów - o smaku pomarańczy i zielonego jabłka. Producentem lodów jest firma PPL Koral.
W tym roku do sprzedaży trafiły dwa nowe smaki Lodów Ekipy – pomarańcza oraz zielone jabłko. Owocowe sorbety są oblane polewą o smaku gumy balonowej i dekorowane „strzelającą” posypką.
Podobnie jak w przypadku pierwszej edycji lodów, Koral zaprosił internetowych twórców do pracy nad nowymi wariantami smakowymi, a także nad stworzeniem warstwy wizualnej produktów.
- Pierwsza edycja Lodów Ekipa okazała się ogromnym sukcesem, czego najlepszym dowodem była konieczność błyskawicznego uruchomienia dodatkowej linii produkcyjnej, wytwarzającej około miliona lodów na dobę – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w PPL Koral. – Zyskaliśmy więc sporą grupę wiernych odbiorców i mocno liczymy na to, że nowe propozycje Ekipy również zdobędą ich uznanie – dodaje.
Zobacz: Ekipa wycofuje swoje produkty z Auchan
Lody Koral w czterech smakach
W sklepach – oprócz nowych smaków – będzie można znaleźć również dwie wcześniejsze wersje: truskawkową i cytrynową.
- W sezonie letnim nowe lody będą stale gościć w internetowych kanałach każdego z członków Ekipy, a digital będzie główną przestrzenią ich promocji. Produkty będą też odpowiednio wyeksponowane w miejscach sprzedaży w całym kraju za sprawą dedykowanych materiałów POS, zarówno w dużych sieciach, jak i mniejszych, osiedlowych sklepach – dodaje Mikołaj Białek, odpowiedzialny za akcję promocyjną z ramienia agencji GetHero.
Lody Ekipa będą dostępne w najpopularniejszych sieciach handlowych – m.in. Biedronka, Lidl, Kaufland, Carrefour czy Żabka oraz w lokalnych sklepach na terenie całego kraju.
Ekipę tworzą influencerzy Friz (Karol Wiśniewski), Wersow (Weronika Sowa), Wujek Łuki (Łukasz Wojtyca), Patec (Jakub Patecki), Fusialka (Kasia Bożek), Mini Majk (Mateusz Krzyżanowski), Poczciwy Krzychu (Kamil Chwastek), Tromba (Mateusz Trąbka), Marcysia (Maria Ryskala), Murcix (Marta Błoch), Nowciax (Piotr Nowak), Paulina Kozłowska.
Zobacz: Ekipa przejęła drużynę futbolu amerykańskiego Kraków Kings
Lody Ekipa hitem sprzedaży
Lody influencerów Ekipa trafiły do sprzedaży w marcu ubiegłego roku i natychmiast stały się hitem sprzedaży. Media pisały, że pierwsza partia wyprzedała się w zaledwie jeden dzień.
- Zamówienia napływają lawinowo z całej Polski, zarówno ze strony sieci handlowych, jak i niezależnych punktów sprzedaży. Lody Ekipy sprzedają się co najmniej 300 procent lepiej niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40-sto letniej historii tej firmy. Nieprawdopodobny popyt skłonił nas do uruchomienia dodatkowej linii produkcyjnej, która pozwoli wytwarzać ok. 1 mln sztuk lodów na dobę - komentował w ubiegłym roku Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w firmie Koral.
- Od początku wiedzieliśmy, że chcemy pracować z Ekipą, bo tylko oni w tej chwili potrafią stworzyć coś tak wyjątkowego - utrzymywać doskonałe liczby wyświetleń na YouTube, docierać do milionów fanów na Instagramie, stworzyć własną linię ubrań i wypromować ją z takim sukcesem. Dla mnie są na ten moment absolutnym numerem jeden i tylko z nimi mogliśmy związać najlepszą markę lodów w Polsce - mówił portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Gąsiorowski.
Lody Koral Ekipa były według danych Centrum Monitorowania Rynku liderem rankingu najpopularniejszych lodów sezonu 2021 wśród lodów na patyku dla dzieci.
W ślad za sukcesem lodów, Ekipa postawiła na rozwój portfolio produktów sygnowanych swoją marką. W lipcu ubiegłego roku ogłoszono, że firma Herlitz, wyprodukuje serię artykułów papierniczych zaprojektowanych przez członków Ekipy. Natomiast we wrześniu ubr.r do sprzedaży trafiły oranżady gazowane marki Ekipa, za ich produkcję odpowiada Krynica Vitamin.
Pod koniec marca tego roku w sklepach Biedronka pojawiła się nowa wersja donutów Dooti Donuts - Donut Ekipa, oparta na marce grupy influencerów Ekipa.
Ekipa prowadzi też sklep internetowy z odzieżą i gadżetami (zarządza nim spółka Ekipatonosi), wiosną ub.r. hitem były promowane przez nią lody Koral Ekipa.
Firma przygotowuje się, we współpracy z JR Holding ASI, do debiutu na bocznym rynku warszawskiej giełdy poprzez tzw. odwrotne przejęcie notowanego tam Beskidzkiego Biura Inwestycyjnego. Na potrzeby tego procesu została wyceniona na 252,25 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Lody Koral Ekipa wracają do sprzedaży
Wszystkiego dobrego dla EKIPY! A przede wszystkim - poszerzenia gamy produktów! ❤