LifeTube i Muse w strategicznym sojuszu i z nowym narzędziem do oceny kampanii
Sieć MCN LifeTube zawarła strategiczne porozumienie z prowadzoną przez Artura Kurasińskiego firmą Gunhed, producentem platformy Muse. Opracowane wspólnie przez obu partnerów nowe narzędzie analityczne ma dostarczać profesjonalne raportowanie wyników kampanii. - Za chwilę twórca, klient jak i sama sieć będzie mogła w prosty a jednocześnie pewny sposób przygotować dowolny raport z kampanii opierając się o prawdziwe dane, które są pobierane z konta twórcy - zapowiada w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Artur Kurasiński.
Według komunikatu nowe narzędzie autorstwa Muse i LifeTube automatyzuje proces tworzenia profesjonalnych raportów z kampanii.
W ich obszarze LifeTube wygeneruje dla marek i twórców informacje oraz statystyki dotyczące kampanii realizowanych na kilku płaszczyznach. Nowe narzędzie wykorzystuje dane z YouTube'a, Facebooka, Instagrama oraz Snapchata i za pomocą kilku kliknięć ma pozwalać na uzyskanie specjalistycznych raportów. Partnerzy podkreślają, że jest to jedyne narzędzie na polskim rynku o tak szybkim i szerokim polu profesjonalnego uzyskiwania danych z kampanii realizowanych na wielu kanałach.
- W LifeTube stawiamy przede wszystkim na realizację efektywnych kampanii i tworzenie wysokiej jakości treści - podkreśla Paweł Stano, prezes LifeTube. - Od początku istnienia zabiegamy o rozwój i profesjonalizację rynku reklamy wideo. Wiąże się z tym również wdrażanie i ulepszanie narzędzi analitycznych, dzięki którym możemy przekazywać naszym klientom rzetelne informacje dotyczące wyników każdej kampanii. Z Muse działamy już od dłuższego czasu i wielokrotnie przekonaliśmy się o ich profesjonalizmie i jakości pracy. Jestem pewien, że w tym układzie zaproponujemy klientom znakomite narzędzie.
W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Artur Kurasiński, prezes Gunhed/Muse zapowiada, że współpraca dwóch silnych podmiotów specjalizujących się w wideo przyniesie nowy standard raportowania wyników kampanii w polskiej branży digital.
- Współpracując z dużymi markami nad kampaniami z influencerami zauważyliśmy, że agencjom oraz MCN-om (sieciom partnerskim certyfikowanym przez YouTube'a) brakuje odpowiednich narzędzi żeby sprawnie a przede wszystkim w pełni transparentnie raportować wyniki zrealizowanej kampanii – wyjaśnia Artur Kurasiński. - W Muse dzięki współpracy z LifeTube wypracowaliśmy unikalną technologię dzięki której klienci, ale także sami twórcy należący do sieci mogą błyskawicznie raportować w bardzo rozbudowany sposób swoje działania na takich platformach jak Facebook, YouTube, Instagram, Snap oraz Twitter. Za chwilę twórca, klient jak i sama sieć będzie mogła w prosty a jednocześnie pewny sposób przygotować dowolny raport z kampanii opierając się o prawdziwe dane, które są pobierane z konta twórcy. Unikamy tym samym błędów jakie się pojawiały przy żmudnym, „ręcznym" tworzeniu podsumowań zrealizowanych akcji. Wykorzystując wiedzę zdobytą w tworzeniu MUSE wraz z LifeTube tworzymy rynkowy standard raportowania kampanii influencer marketingowych dla największych polskich marek - zapowiada Kurasiński.
Dołącz do dyskusji: LifeTube i Muse w strategicznym sojuszu i z nowym narzędziem do oceny kampanii