Zmiany w Bridgestone. Laurent Dartoux COO, Paolo Ferrari odpowiada za strategię w digitalu
Szef Bridgestone EMEA Paolo Ferrari objął w globalnej strukturze firmy nowe stanowisko g-chief digital strategic officer (G-CDSO). Obowiązki będzie łączył z funkcjami executive vice president i executive officer oraz przewodniczącego rady nadzorczej Bridgestone Americas. Laurent Dartoux został powołany na stanowisko chief operating officer Bridgestone EMEA.
Zmiany w strukturze organizacyjnej Bridgestone EMEA wejdą w życie 16 września tego roku. Jak podaje firma w komunikacie, wynikają z "konieczności rozwoju usług Bridgestone w nowych obszarach takich jak obsługa flot, wzmocnienia kompleksowego łańcucha dostaw w coraz bardziej złożonym i cyfrowym środowisku produkcyjnym. Ponadto mają na celu zacieśnieniem współpracy między R&D a produkcją i wykorzystaniem zwiększonej cyfryzacji środowiska produkcji".
Laurent Dartoux (na zdjęciu poniżej), obecnie chief strategy and marketing officer w Bridgestone EMEA oraz Bridgestone Corporation, obejmie stanowisko chief operating officer Bridgestone EMEA.
Dartoux w dalszym ciągu będzie odpowiadać za obszary: brand marketing, brands marketing, corporate communications, solutions & strategy, a także TomTom Telematics, fuzje i przejęcia oraz CSR. Ponadto Dartoux przejmie odpowiedzialność za operacje związane z produkcją, logistykę i zarządzanie łańcuchem dostaw oraz zaopatrzenie.
Emilio Tiberio (na zdjęciu poniżej), niedawno mianowany chief technology officer Bridgestone EMEA i corporate officer Bridgestone Corporation, przejmie odpowiedzialność zarówno za jakość, środowisko, zdrowie i bezpieczeństwo, jak również za kwestie regulacyjne i publiczne. Obejmie również departament Bridgestone’s System Engineering, nowej jednostki utworzonej w celu dalszego wzmocnienia współpracy między R&D a produkcją.
Astrid Rahn (na zdjęciu poniżej), chief financial officer BSEMEA, oprócz swoich obecnych obowiązków, przejmie też odpowiedzialność za działania IT. Będzie zarządzać inwestycjami w IT i infrastrukturę, oraz potrzebami inwestycyjnymi wynikającymi z postępującej cyfryzacji Bridgestone EMEA.
Riccardo Cichi (na zdjęciu poniżej), chief sales officer BSEMEA, wzmocni działy opon osobowych i ciężarowych poprzez zintegrowanie Consumer and Commercial Product Planning z funkcją CSO.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Bridgestone. Laurent Dartoux COO, Paolo Ferrari odpowiada za strategię w digitalu