"Wróć do strefy komfortu" zachęca Kubota w jubileuszowej kampanii
W ramach inicjatywy Havas Incredible Projects, zespół Havas Play (Havas Media Network) zrealizował dla marki Kubota kampanię pod hasłem „Wróć do strefy komfortu”, którą brand świętuje 30 lat istnienia i komunikuje nowe kolekcje swoich produktów.
W ramach zaplanowanych działań, marka zwróciła się do swoich użytkowników z prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej poczucia komfortu, dzięki której powstał obraz transformacji komfortu w Polsce na przestrzeni ostatnich trzech dekad. Wśród najczęściej wymienianych czynników znalazły się m.in.: kontakt z naturą (66 proc. ankietowanych), swoboda ruchów, w tym komfortowe ubranie (60 proc.), comfort food (53 proc.), dobra muzyka (50 proc.).
Działania promocyjne obejmowały również współpracę z influencerami, takimi jak Michał Marszał, który przeprowadzał błyskawiczne uliczne ankiety, rozszerzając grupę badawczą czy Kasią Gandor, która wcieliła się w rolę analityczki komfortowej transformacji. Całości dopełniły realizacje przygotowane we współpracy z wyselekcjonowanymi komfort creatorami na TikToku i Instagramie marki oraz kampania display.
– Podczas naszych codziennych działań, udowadniamy, jak ważny jest komfort, zarówno w ruchach, jak i myśleniu. Tym razem, w kampanii podsumowującej 30-lecie istnienia marki Kubota, przekonujemy, że ten komfort ma wiele twarzy. Mało tego, on ewoluuje, zmienia się, jednak jedno pozostaje niezmienne – jest gwarantem satysfakcji i dobrego samopoczucia. Mimo że w ciągu ostatnich 30 lat nawyki i styl życia konsumentów zmieniały się diametralnie, potrzeba komfortu pozostaje trwała i Kubota chce odpowiadać na nią tak długo, jak tylko będzie istnieć – komentuje Alina Stoch, CEO & Co-founder marki.
Projekt został zrealizowany w ramach inicjatywy Havas Incredible Projects, zapoczątkowanej w Havas Media Network w zeszłym roku.
Dołącz do dyskusji: "Wróć do strefy komfortu" zachęca Kubota w jubileuszowej kampanii