„Poczuj festiwalowy vibe z KitKat & Lion” w sklepach Żabka
Nestle Polska powierzyło agencji Unique One przygotowanie konkursu dla sieci Żabka pod hasłem „Poczuj festiwalowy vibe z KitKat & Lion”. Aktywacja realizowana pod parasolem ogólnopolskiej „Loterii muzycznej KitKat & Lion”.
Konkurs dostępny jako wyzwanie w aplikacji Żappka. Po spełnieniu warunków wyzwania, użytkownik Żappki otrzymuje kod, z którym może się zgłosić do konkursu poprzez Messenger marki KitKat.
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 20 września do 26 września 2023 roku.
W konkursie biorą udział wszystkie batony marki KitKat i Lion, dostępne w sprzedaży w sklepach sieci Żabka.
Zasady konkursu
Aby wziąć udział w konkursie, uczestnik musi kupić w sklepie Żabka łącznie 6 batonów KitKat lub Lion, przy czym produkty promocyjne mogą być kupione w ramach kilku transakcji. Przy każdym zakupie należy zeskanować kod swojego aktywnego konta w Aplikacji Żappka. Po otrzymaniu kodu w aplikacji należy udzielić odpowiedzi na pytanie konkursowe “SPOKOJNĄ czy DZIKĄ nutę wolisz? Napisz nam jaką muzę preferujesz i ŁAJ?” na Messengerze KitKat.
Komisja konkursowa wyróżni 3 najlepsze odpowiedzi, które zostaną nagrodzone voucherem Eventim o wartości 2000 zł. Dodatkowo komisja wyłoni 35 odpowiedzi do nagrody II stopnia, jaką jest głośnik Ultimate Ears Megaboom 3.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę konkursu.
Dołącz do dyskusji: „Poczuj festiwalowy vibe z KitKat & Lion” w sklepach Żabka