Player zlikwidował pakiety 90-dniowe
Osoby zainteresowane subskrypcją Playera nie mogą już wykupić pakietu 90-dniowego z reklamami, ani podobnej opcji bez reklam. W ofercie serwisu streamingowego TVN Warner Bros. Discovery pozostają pakiety miesięczne i półroczne.
Pakiet Player (z reklamami) na 90 dni kosztował 20 zł, natomiast pakiet Player (bez reklam) 40 zł. Zostały wprowadzone do sprzedaży w sierpniu br. Miesiąc wcześniej serwis wycofał z oferty subskrypcję roczną i półroczną. Pierwsza z nich w wersji z reklamami kosztowała 79 zł, a bez reklam 159 zł.
- Zmiany w ofercie zarówno w zakresie długości jak i ceny pakietów w Playerze są naturalnym i cyklicznym procesem dostosowywania oferty do aktualnych warunków rynkowych - tłumaczyło wówczas zmiany w rozmowie z Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.
W zeszłym tygodniu informowaliśmy, że pakiety półroczne powróciły. 180-dniowa paczka z reklamami kosztuje 40 zł (6 miesięcy w cenie 4), natomiast bez reklam 80 zł. W ofercie są kanał TVN, biblioteka wideo na żądanie z nim związana, kolekcje Player Original i Discovery+. Pakiet obejmuje też filmy, a niektóre treści są oferowane w jakości 4K/UHD.
Serwis streamingowy Max później?
Po usunięciu opcji rocznej i półrocznej nasiliły się spekulacje, że Player może wejść w skład serwisu streamingowego Max, który zastąpi HBO Max. W Stanach Zjednoczonych stało się tak już 23 maja. W Europie platforma miała zadebiutować w 2023 roku. - Max powinno być dostępne w Europie w 2024 roku. Data premiery Max może się zmienić – wkrótce podamy więcej informacji – można przeczytać w dziale pomocy na stronie HBO Max.
W Polsce Warner Bros Discovery poza Playerem i HBO Max oferuje usługi TVN24 Go i VOD.pl. Ta ostatnia platforma jest dostępna bezpłatnie i oferuje głównie starsze produkcje z anten TVN i Discovery. Jeden z najważniejszych składników Max, czyli Discovery+ wchodzi w skład Playera.
Marka Player jest silnie zakorzeniona wśród polskich odbiorców, bo funkcjonuje od 2011 roku. Nie zmieniło tego nawet wprowadzenie obowiązkowych płatności za pakiety.
Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że już półtora roku temu Player miał 1,5 mln regularnie płacących subskrybentów. Nieprzemyślane zmiany mogą być „wylaniem dziecka z kąpielą”. W kwartale, w którym Max ruszył w USA, HBO, HBO Max, Max i Discovery+ straciły 1,8 mln subskrybentów.
Dołącz do dyskusji: Player zlikwidował pakiety 90-dniowe
Ja nie przedłużyłem swojej subskrypcji Playera i pewnie już tego nie zrobię (oferta i jakość techniczna nie są warte aż takich pieniędzy).