SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Kocham Cię, Polsko!” z Joanną Koroniewską ma mniej widzów niż z Marzeną Rogalską

Show “Kocham Cię, Polsko!” w sezonie wiosennym ogląda mniej widzów niż rok wcześniej, ale program nadal daje TVP2 pozycję lidera rynku telewizyjnego.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że siódmą edycję „Kocham Cię, Polsko!” śledzi średnio 3,06 mln widzów, a udział kanału w czasie nadawania show wynosi w grupie 4+ 22,38 proc., a w komercyjnej 16-49 - 16,39 proc. To dane po pięciu odcinkach nowej serii. W analogicznym okresie ub.r. program oglądało więcej widzów - 3,21 mln osób, a udział TVP2 w czasie jego emisji wynosił odpowiednio 22,52 proc. i 16,36 proc.

W czasie nadawania widowiska (piątki o 21.10) Dwójka jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce z udziałem wynoszącym 13,91 proc. zajmuje Jedynka, emitująca w tym czasie filmy fabularne. Dalej plasują się: Polsat (12,61 proc.; końcówka “Tylko tańca”, filmy) i TVN (12,59 proc.; filmy). W grupie komercyjnej TVP2 jest druga, minimalnie przegrywając z TVN.

>>> “Bitwa na głosy” przegrywa walkę z “X Factorem”

„Kocham Cię, Polsko!” najchętniej oglądają kobiety, widzowie powyżej 50. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.


Kasia Zielińska, Maciej Kurzajewski, Joanna Koroniewska (fot. Jan Bogacz/TVP)

W nowej edycji programu Marzenę Rogalską w roli kapitanki drużyny zastąpiła Joanna Koroniewska (więcej na ten temat). Drugim zespołem nadal kieruje Katarzyna Zielińska, a gospodarzem show jest Maciej Kurzajewski.



Widownia “Kocham Cię, Polsko!”

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
02-03-20122 932 27720,74%14,87%
09-03-20123 117 29523,04%15,94%
16-03-20123 141 67023,35%18,85%
23-03-20122 932 36922,12%15,63%
30-03-20123 184 62822,70%16,75%
Średnia3 061 70022,38%16,39%



Oglądalność show na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP2  - Kocham...3 061 70022,38%16,39%
TVP11 903 63513,91%14,55%
Polsat1 725 51012,61%15,15%
TVN1 722 49712,59%16,44%


Profil widowni programu
  

  ADH %AFF
PłećMężczyźni32,89%68
Kobiety67,11%129
Wiek 4-91,41%24
 10-153,28%49
16 - 192,99%55
20 - 244,24%55
25 - 292,59%29
30 - 345,04%61
35 - 396,51%88
40 - 445,36%83
45 - 496,42%96
50 - 549,05%113
55 - 5911,29%144
6041,83%203
Wlk. miastaWieś43,39%110
< 50 tys.24,91%106
50-100 tys.9,62%116
100-200 tys.6,69%88
> 200 tys.15,39%72
ZawódTop management5,43%55
Pracownicy średniego szczebla11,66%75
Pracownicy fizyczni i rolnicy17,02%90
Emeryci48,83%193
Inni17,05%56
WykształceniePodstawowe53,27%132
Średnie31,62%97
Wyższe10,43%72
Inne4,68%37

Dołącz do dyskusji: “Kocham Cię, Polsko!” z Joanną Koroniewską ma mniej widzów niż z Marzeną Rogalską

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ZiZi
Nic dziwnego, ze "ma mniej widzow niz itd". Ta pani jest mocno przereklamowana. Celebrytka z bozej laski....
odpowiedź
User
babraczka
Każdy program, z upływem czasu traci widownię. Jest to zupełnie normalne i dostrzegalne w każdym z programów tego typu. Ponieważ Pani Rogalska była zawsze najgorszym elementem tego programu, cieszę się, że już jej nie ma, gdyż w przeciwnym wypadku, odnotowano by wynik o wiele gorszy. A tak może być tylko lepiej.
odpowiedź
User
olo
jest jakas roznica ?
pytam bo nie ogladam
Stuhra mlodego to bym zauwazyl
bo dobry jest
odpowiedź