Kayah ponownie w kampanii Meloradia
Ruszyła druga odsłona kampanii promocyjnej Meloradia (Eurozet) z udziałem Kayah. Akcję nadawca przygotował wspólnie z firmami marketingowymi Propeller Film, UVMW i Zenith.
Celem działań jest wzmocnienie świadomości marki. Kayah promuje Meloradio od wiosny br.
Kampania obejmuje telewizję, internet, sieci kin oraz outdoor m.in. w wybranych salonach prasowych i stacjach benzynowych, a także reklamę dźwiękową w centrach handlowych w największych miastach nadawania Meloradia.
Uzupełnieniem kampanii jest urodzinowa zabawa antenowa, w której od poniedziałku do piątku przez cały wrzesień i październik słuchacze mogą wygrać weekendowe pobyty w SPA, a w finale samochód osobowy.
Za kreację i produkcję spotu odpowiadał dom produkcyjny Propeller Film, a scenariusz i reżyserię - Mariusz Palej. Layouty reklam zewnętrznych przygotowała agencja UVMW. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Zenith Media.
Meloradio wystartowało 4 września 2017 roku. Stacja zastąpiła ZET Gold, obecnie nadaje w 22 miastach.
Według badania Radio Track od stycznia do czerwca br. stacja miała 0,8 proc. udziału w rynku słuchalności.
Dołącz do dyskusji: Kayah ponownie w kampanii Meloradia