Kaczyński sparodiowany w reklamie sklepu Medialider
Zespół kreatywny agencji reklamowej Profensiva opracował i wdrożył kampanię typu viral dla sklepu internetowego Medialider.pl, odnoszącą się do wypowiedź byłego premiera Jarosława Kaczyńskiego.
Profensiva postanowiła wykorzystać stereotyp internauty z wypowiedzi Kaczyńskiego i stworzyć spot reklamowy. Chodzi o słowa "nie jestem entuzjastą tego, żeby sobie młody człowiek siedział przed komputerem, oglądał filmiki, pornografię, pociągał z butelki z piwem i zagłosował, gdy mu przyjdzie na to ochota. Akt głosowania powinien być według mnie czynnością poważną, świadomą, wymagającą pewnej fatygi. Zwolennicy głosowania przez internet chcą tę powagę odebrać" - mówił w wywiadzie dla partyjnego serwisu pis.org.pl Jarosław Kaczyński.
- Wiedzieliśmy, że trzeba kuć żelazo póki gorące, póki jeszcze ta wypowiedź wywołuje emocje - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Okulicz, account director Profensiva.
Główną rolę zagrał artysta kabaretowy Szymon Jachimek. Za zdjęcia odpowiedzialna była grupa Impact z Gdańska, zaś pełnym udźwiękowieniem zajęło się studio Sounds Great Promotion.
Reklamówka miała swoją premierę w internecie w zeszły piątek, stając się pod koniec tygodnia drugim najczęściej oglądanym filmem w kategorii rozrywka na YouTube.
Sklep Medialider.pl działa od kwietnia 2003 roku. Oferuje sprzęt elektroniczny.
Dołącz do dyskusji: Kaczyński sparodiowany w reklamie sklepu Medialider