Joanna Kostrzewa i Zbigniew Baczkowski: z Polsat Media do IDMnetu
Broker IDMnet zatrudnił nowych specjalistów w swoim dziale zajmującym się sprzedażą czasu telewizyjnego. Dołączyli do niego Joanna Kostrzewa i Zbigniew Baczkowski, dotąd związani z Polsat Media.
Joanna Kostrzewa objęła stanowisko senior plannera w kierowanym przez Agnieszkę Tuśnio dziale zajmującym się sprzedażą agencyjną i kontaktami z domami mediowymi. W latach 2009-2014 Kostrzewa pracowała na jako specjalista ds. planowania kampanii reklamowych w Polsat Media.
Zbigniew Baczkowski objął funkcję key account executive w zespole kierowanym przez Agnieszkę Muszyńską, odpowiadającym za kontakty z reklamodawcami. Przez ostatnie cztery lata Baczkowski był zatrudniony w Polsat Media w dziale sprzedaży bezpośredniej i regionalnej.
IDMnet Broker TV to dział zajmujący się obsługą reklamową stacji telewizyjnych w ramach spółki IDMnet, należącej do Grupy ZPR. Powstał na początku br. i sprzedaje reklamy w kanałach Eska TV, Polo TV, Tele 5, a także w startujących w kwietniu br. stacjach Fokus TV i VOX Music TV. W styczniu i lutym br. do działu dołączyło kilkanaście osób, z których część pracowała poprzednio w Atmediach (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Joanna Kostrzewa i Zbigniew Baczkowski: z Polsat Media do IDMnetu