Screen Network kolejne trzy lata z Polsatem
Screen Network, spółka zależna Digital Network, przedłużyła umowę brokerską z Polsat Media. Aneks, zawarty na okres kolejnych trzech lat, reguluje warunki sprzedaży czasu reklamowego w ogólnokrajowej sieci ekranów cyfrowych (ponad 20 tysięcy) zlokalizowanych w 315 miastach i docierających codziennie do ponad 6,5 mln odbiorców.
Biuro reklamy Polsat Media oferuje kompleksową obsługę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej (Polsat Media AdScreen), z której Screen Network korzysta od 2017 roku.
– Polsat Media jest naszym strategicznym partnerem biznesowym. Efektem wieloletniej współpracy jest m.in. widoczny wzrost świadomości wśród reklamodowców w zakresie przewag konkurencyjnych cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH). Proponuje nowe możliwości w zakresie zarządzania i kreowania kampanii reklamowych, personalizacji i pomiarów skuteczności reklam oraz technologii retargetingu, czego nie jest w stanie zapewnić tradycyjna reklama outdoorowa. W dużej mierze dzięki temu Digital Out of Home jest dzisiaj najszybciej rozwijającym się segmentem rynku reklamowego w Polsce, a my jako niekwestionowany lider tego rynku, staliśmy się największym beneficjentem wzrostów – komentuje znaczenie podpisanego aneksu Agnieszka Godlewska, prezes zarządu Digital Network SA.
W połowie czerwca Screen Network ogłosił uruchomienie drugiego wielkoformatowego ekranu w Katowicach. Ekran ma 153m2 i każdego dnia generuje ponad 90 000 kontaktów. Nowoczesny, cyfrowy nośnik został zainstalowany nad głównym wejściem do Galerii Katowickiej w samym centrum Katowic. Uruchomienie nowego ekranu w Katowicach to kolejna duża inwestycja spółki w 2024 roku. W maju Screen Network uruchomił również Super Screen w łódzkiej Manufakturze.
Digital Network za pośrednictwem Screen Network zarządza siecią ponad 20 000 ekranów reklamowych zlokalizowanych w całej Polsce. Cyfrowe nośniki znajdują się w centralnych punktach największych miast, na dworcach kolejowych, lotniskach, a także w galeriach handlowych, pocztach oraz siłowniach w całej Polsce.
Dołącz do dyskusji: Screen Network kolejne trzy lata z Polsatem