SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Warner Bros. Discovery uruchamia nowy kanał

Warner TV Next to nowa stacja filmowo-rozrywkowa od Warner Bros. Discovery, która we Francji zastąpi kanał Toonami. Rebranding planowany jest na 4 września. Stacja pojawi się też w Belgii i Szwajcarii.

Darmowy serwis Warner Bros. Discovery może nosić nazwę WBTVDarmowy serwis Warner Bros. Discovery może nosić nazwę WBTV

Nowa stacja ma powstać oparciu o sukces Toonami, pioniera kanałów „nowej generacji” - podaje serwis Mediaspces.fr. Warner TV Next będzie kierowany do widzów od 25 do 49 lat. Ma inspirować się dziedzictwem wytwórni Warner Bros., która obchodzi w tym roku swoje 100-lecie.

Kanał będzie kierowany do miłośników komiksów DC Comics z produkcjami serialowymi i filmowymi z tego uniwersum jak „Batman”, „Superman”, „Harley Quinn” czu „Young Justice”. W ofercie nie zabraknie także japońskich seriali animowanych jak „Dragon Ball Super”, „My Hero Academia”.

Warner TV Next - co w ramówce?

W ramówce znajdzie się wrestling organizowany przez All Elite Wrestling (AEW). Nocą widzowie znajdą blok programowy dla dorosłych Adult Swim, w którym pojawią się seriale animowane i fabularne jak m.in. „Rick i Morty”, „Robot Chicken”, „Royal Crackers”, „The Eric André Show” czy „Primal”.

Warner TV Next będzie dostępny we Francji w ramach ofert operatorów Orange, SFR, Bouygues Telecom, Free, Molotov, a także w Warner Pass na Prime Video Channels. Kanał będzie oferowany również w Belgii przez Orange i Voo, a w Szwajcarii przez Net+ i Swisscom.

Główny kanał pod marką Warner TV emituje filmy i seriale. Powstał w 1995 roku. Oglądać można go w Ameryce Południowej, Azji, Afryce i Europie, w tym w Polsce.

Dołącz do dyskusji: Warner Bros. Discovery uruchamia nowy kanał

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AnimeFan
Natomiast w Polsce anime jest traktowane po macoszemu.

Nigdy nie wystartował zapowiadany Animax. Canal+ Polska, który niegdyś aktywnie promował anime w naszym kraju (w tym tytuły kierowane do osób dorosłych i tzw. starszej młodzieży), dzisiaj całkowicie skapitulował pod nowym kierownictwem (mimo, że we Francji Canal+ ma bogatą ofertę filmów/seriali tego gatunku).

Nawet kultowe filmy familijne Studia Ghibli (w Polsce aktualnie wyświetlane przez Netflix) nie doczekały się pełnego profesjonalnego dubbingu (tylko dosłownie kilka filmów ma dubbing, reszta dalej ma tylko lektora).

Filmy anime, który odniosły dosyć spory sukces w ostatnich latach w polskich kinach (Belle, Jujutsu Kaisen 0: The Movie, One Piece Film: Red, Dragon Ball Super: Super Hero) nie są do tej pory obecne w żadnym polskim serwisie VOD czy też nie zostały wyświetlone w żadnej polskiej telewizji.

PrimeVideo zablokował polskim widzom dostęp do biblioteki seriali anime, krótko po oficjalnym wejściu sklepu amazon.pl do Polski (mimo rozbudowanego katalogu w USA, Francji czy Niemczech).
odpowiedź
User
AnimFan (c.d.)
Za granicą firmy medialne pokroju Netflix, AMC (HiDive) czy Sony (Crunchyroll) inwestują setki (a w przypadku Sony wydano rekordowe 1,2 mld USD za zakup serwisu Crunchyroll), natomiast rodzime firmy (kierowane przez pokolenie dziadersów) wciąż nie zauważają światowych trendów i tego czym interesuje się młode pokolenie.
odpowiedź
User
Repertuar w USA
W USA Toonami ma znacznie ciekawsze tytuły niż nieco oklepany i kierowany do młodszej widowni Dragonball:

Atak tytanów, Kimetsu no Yaiba, Made in Abbyss czy SOA: Alicization.
odpowiedź