Visa w reklamach systemu Visa Checkout pokazuje jak ułatwić sobie życie
Visa wystartowała w Polsce z kampanią reklamową promującą system płatności internetowych o nazwie Visa Checkout. Celem działań obejmujących między innymi dwa spoty telewizyjne jest przyspieszenie rozwoju płatności kartami w sieci i zwiększenie zainteresowania usługą Visa Checkout wśród polskich konsumentów.
Visa Checkout to system, który ma ułatwiać dokonywanie płatności online bez konieczności każdorazowego wprowadzania przez użytkownika danych z karty.
Platforma Visa Checkout może być udostępniana przez sprzedawców na dwa sposoby. Pierwszym jest umieszczenie przycisku Visa Checkout bezpośrednio w koszyku zakupowym, co najbardziej ułatwia kupującym korzystanie z usługi, ponieważ ogranicza liczbę kroków w procesie płatności. Drugi sposób to możliwość zaoferowania Visa Checkout dzięki zintegrowaniu usługi z systemem obsługującego detalistę operatora płatności – wówczas klient sklepu wybiera tę metodę płatności na późniejszym etapie w procesie finalizowania zakupów, z tzw. formatki płatności.
Kampania reklamowa obejmuje promocję w internecie (m.in. na Facebooku oraz w serwisach jak Gazeta.pl, Interia.pl, Onet.pl, Wp.pl), gdzie emitowane są bannery i krótkie spoty wideo.
W telewizji (m.in. TVN, TVP) emitowane są 30-sekundowe reklamy. W ramach kampanii na wybranych stronach internetowych pojawią się również artykuły o charakterze edukacyjnym przedstawiające Visa Checkout.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, zakupem mediów (także internetowych) zajął się Starcom.
Dołącz do dyskusji: Visa w reklamach systemu Visa Checkout pokazuje jak ułatwić sobie życie