Isover rozpoczyna rok kampanią „Ocieplaj dom, a nie klimat”
Kampania Isover „Ocieplaj dom, a nie klimat” skupia się na termomodernizacji i płynących z niej korzyściach w postaci zabezpieczenia domów przed kosztowną utratą ciepła, a także ograniczeniu emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Działania przygotowały Mindshare Polska i Advertiva.
W kampanii „Ocieplaj dom, a nie klimat” Isover zwraca uwagę, że termoizolacja to sposób na oszczędności w kosztach ogrzewania.
Kampania w internecie ruszyła z początkiem roku i emitowana będzie do końca lutego br. Kreacje #LBS widoczne są na stronach głównych najpopularniejszych polskich portali, w serwisach lokalnych oraz na kanałach social media. Przez cały styczeń, równolegle trwa komunikacja marki Isover na tablicach wielkoformatowych zlokalizowanych przy autostradach i drogach ekspresowych.
Szczegóły dotyczące termomodernizacji oraz możliwości dofinansowania znajdują się na stronie lepiejbezsmogu.pl. Z pomocą dedykowanej zakładki możliwe jest również wyliczenie oszczędności wynikających z termoizolacji oraz pobranie darmowego, poradnikowego e-booka.
Za przygotowanie kampanii odpowiada Mindshare Polska, a kreacje na jej potrzeby stworzyła agencja Advertiva.
Dołącz do dyskusji: Isover rozpoczyna rok kampanią „Ocieplaj dom, a nie klimat”