Starcom obronił obsługę mediową marki Isover
Grupa Saint-Gobain rozstrzygając przetarg na mediową obsługę marki Isover postanowiła kontynuować współpracę z domem mediowym Starcom (należy do Publicis Media Poland). Tym samym agencja rozpoczyna dwunasty rok współpracy z tą marką.
W zakończonym właśnie przetargu Starcom pokonała trzech konkurentów (nie ujawniono ich nazw). Przetarg dotyczył obsługi w obszarze planowania i zakupu wszystkich mediów dla producenta materiałów izolacyjnych marki Isover.
Starcom zajmie się realizacją mediową szerokozasięgowej kampanii wizerunkowej „Isover - Dom pełen ciepła”, której trzonem jest reklama telewizyjna, wspierana przez działania PR, reklamę w prasie, internecie, mediach społecznościowych oraz outdoor.
Starcom zajmuje się planowaniem i zakupem mediów do kampanii marki Isover od 2006 roku.
W ub.r. w internetowej, wizerunkowej kampanii marki Isover wystąpili jej pracownicy. Trzy lata temu natomiast produkt reklamowała aktorka Ewa Błaszczyk.
Dołącz do dyskusji: Starcom obronił obsługę mediową marki Isover