SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Isobar Polska wyodrębnia zespół odpowiedzialny za business development

W strukturze agencji Isobar Polska (Dentsu Aegis Network) powstał zespół odpowiedzialny za business development odpowiedzialny za rozwój biznesu agencji w Polsce i za granicą. Tworzą go Tomasz Targiński, Pola Ziejewska i Kamila Hećman.

od lewej: Tomasz Targiński, Pola Ziejewska, Kamila Hećmanod lewej: Tomasz Targiński, Pola Ziejewska, Kamila Hećman

Tomasz Targiński jako business development director wraz z Kamilą Hećman, business development managerem, będą odpowiadać za strategię new business, pozyskiwanie lokalnych klientów, zarówno w zakresie obsługi projektów komunikacyjnych, jak i technologicznych i z obszaru martech. Nadzorować będą udział agencji w lokalnych procesach przetargowych. Dodatkowo jako reprezentanci Isobar Polska będą działać w ramach zespołów new business na poziomie grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Pola Ziejewska jako client partner, obok zarządzania działaniami dla wybranych klientów realizujących projekty na rynkach zagranicznych, odpowiadać będzie za rozwój biznesu Isobar Polska na rynkach międzynarodowych.

Tomasz Targiński posiada dwudziestoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Specjalizuje się w rozwoju biznesu. Do Isobar przeszedł z Havas Creative Group, gdzie przez prawie 3 lata pełnił funkcję business development directora. W tej roli pracował również w Vice Polska oraz agencjach PZL i Kalicińscy.com / Digital Brothers, które pozyskanych przez niego klientów obsługiwały w zakresie strategii, platform komunikacyjnych, komunikacji 360 oraz projektów digitalowych i social media.

Pola Ziejewska dołączyła do Isobar Polska w październiku ub.r. Wcześniej związana była  z agencją Kalicinscy.com, w której pracowała jako client service director. Z rynkiem reklamy związana od 2008. Doświadczenie zdobywała pracując na stanowiskach managerskich w Addicters, TBWA, Tailor & Baker (Partner of Promotion) i Polymus.

Kamila Hećman przez ostatnie 1,5 roku odpowiadała za wsparcie działań new businessowych Isobar Polska. Wcześniej, jako account manager, zarządzała projektami technologicznymi realizowanymi dla klientów Hypermedia – linked by Isobar. Doświadczenie zdobywała pracując w działach sprzedaży i marketingu, między innymi w międzynarodowym wydawnictwie ARTnews, agencji The Native oraz Bacardi-Martini Polska. Z branżą reklamową związana od 8 lat.

Dołącz do dyskusji: Isobar Polska wyodrębnia zespół odpowiedzialny za business development

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bolek
O pan Łapa :)
odpowiedź
User
Stevie
To teraz zamiast 15 osób na spotkaniach z klientami będzie 18, super!
odpowiedź