Lotos wybrał Apellę, The Humans i Isobar Polska do obsługi reklamowej
Agencje Apella, The Humans i Isobar Polska wygrały przetarg na obsługę reklamową Grupy Lotos - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Grupa Lotos rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę reklamową. Do współpracy wybrała - zgodnie z zapowiedziami - trzy agencje. Są to: Apella, The Humans i Isobar Polska.
Umowy z nimi obejmują współpracę w latach 2022 i 2023.
Spółka zawarła z wybranymi agencjami tzw. umowy ramowe. Już na etapie przetargu zastrzegła, że nie gwarantuje im wysokości wynagrodzenia, płatności będą realizowane wyłącznie za usługi zlecone na podstawie zamówień pod umowę ramową.
Agencje wybrane w przetargu nie mają wyłączności na współpracę z Grupą Lotos. Do ich zadań należy m.in. opracowywanie strategii promocji i jej realizacja mające na celu budowanie wizerunku marki Lotos oraz wsparcie sprzedaży produktów, sporządzanie analiz i rekomendacji w zakresie planów działań reklamowych i promocji, pomysłów, planów, programów, kampanii reklamowych i akcji promocyjnych.
Zajmą się też proponowaniem, aranżowaniem, aktywnym śledzeniem i interpretowaniem działań związanych z badaniem rynku, śledzeniem trendów marketingowych itp. Odpowiadają również za opracowywanie konceptów reklam i kampanii reklamowych, znaków graficznych, haseł reklamowych, projektów materiałów reklamowych, wizerunkowych, informacyjnych (w tym materiałów BTL i POS) oraz innych związanych z nimi elementów (np. broszury, banery, ulotki etc.) itp.
Dotychczas obsługą reklamową Lotosu zajmowało się też kilka agencji, m.in. Bridge2Fun.
Dołącz do dyskusji: Lotos wybrał Apellę, The Humans i Isobar Polska do obsługi reklamowej
Zmieniamy się na ORLEN?