Interia.pl reklamuje rozbudowany serwis z prognozami pogody (wideo)
Strona portalu Interia.pl z prognozami pogody została uruchomiona w nowej, rozbudowanej wersji. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez wydawcę wspólnie z firmami marketingowymi Eternal Monkeys i RS Media.
Serwis Pogoda.interia.pl pokazuje obecnie prognozę pogody także na 25 dni, dla 3 milionów miejsc w Polsce i za granicą. W wersjach mobilnych strony wprowadzono czytelne wykresy ułatwiające odczytywanie danych pogodowych. - Wychodząc naprzeciw użytkownikom, wydłużyliśmy więc czas prognozowanej pogody oraz znacznie zwiększyliśmy liczbę miejscowości tak, aby każdy, kto planuje wakacje, mógł w pełni z nich skorzystać - opisuje Karolina Leputa, senior brand manager w Grupie Interia.pl.
Zmienioną wersję serwisu wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Pogoda na Interii - sprawdza się!”. Jest ona prowadzona w telewizji (m.in. w Polsacie, Polsacie Sport i stacjach sieci VIMN), radiu (Radiu Zet, RMF i Radiu Eska), prasie (tytułach Grupy Bauer i Orle Pióro) oraz internecie (reklamy na różnych stronach, aktywności w social media).
Za koncepcję kampanii oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dział marketingu Interii, produkcją spotu zajęło się studio Eternal Monkeys, a udźwiękowieniem - RS Media.
Według badania Gemius/PBI, w maju br. serwis Pogoda.interia.pl zanotował ponad 2,5 mln realnych użytkowników i 22 mln odsłon, a cały portal Interia.pl - 11,19 mln użytkowników i 766,1 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Interia.pl reklamuje rozbudowany serwis z prognozami pogody (wideo)