Influencerzy reklamują konkurs Tymbarku
Zuzanna Borucka, Jaś Dąbrowski, Mariusz Kałamaga, Poszukiwacz i Szparagi to influencerzy promujący nowy konkurs marki Tymbark (Grupa Maspex) "Daj się połączyć". Akcję przygotowała agencja Brainbox.
Aby wziąć udział w konkursie, należy za pomocą aplikacji Tymbark sczytać kapsel (a jeśli go nie posiadamy - wybrać go z programu) i obejrzeć spersonalizowane wideo z influencerem promującym zabawę. Następnie kapsel należy udostępnić przez Facebooka znajomemu i odpowiedzieć na pytanie konkursowe - dlaczego chciałabyś/chciałbyś przekazać swojego kapsla wybranej przez siebie osobie.
Do wygrania telefony Samsung Galaxy S9, aparaty Fuji Instax, podwójne bilety do Cinema City, abonamenty w serwisach Netflix i Spotify, a także gadżety z logo Tymbark (worko-plecaki i skarpetki). Zabawa podzielona jest na 12 tygodniowych tur, trwa do 18 września br. Akcja promowana jest w internecie.
Za kreację i obsługę aplikacji odpowiada agencja Brainbox.
Dołącz do dyskusji: Influencerzy reklamują konkurs Tymbarku