IMS sprzedał spółkę eventową za 40 tys. zł, jej wpływy zmalały o 90 proc.
Firma IMS, zajmująca się przede wszystkim marketingiem sensorycznym, sprzedała należące do niej 73 proc. udziałów spółki IMS events. Zaznaczono, że w pierwszej połowie br. przychody tej spółki były o ok 90 proc. niższe niż rok wcześniej.
W komunikacie giełdowym IMS podano, że 73 proc. udziałów IMS events zostało sprzedane osobie fizycznej za 40 tys. zł.
Dodano, że IMS events to segment grupy kapitałowej IMS najbardziej dotknięty negatywnymi skutkami ekonomicznymi epidemii koronawirusa. W pierwszej połowie br. szacunkowe przychody tej spółki zmalały rok do roku o ok. 90 proc., a jej kapitały własne w sprawozdaniu skonsolidowanym grupy IMS na koniec czerwca spadły poniżej zera.
- Zbycie tej spółki zależnej (i wyłączenie jej wyników ze skonsolidowanego sprawozdania grupy) pozwoli jeszcze silniej skupić się na najbardziej rentownych segmentach działalności grupy - stwierdzono.
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa IMS zanotowała spadek przychodów o 22,7 proc. do 10,52 mln zł oraz zysku netto z 1,69 mln zł do 892 tys. zł. Oprócz eventów w związku z epidemią koronawirusa najmocniej ucierpiały jej usługi audio i wideo oraz digital signage.
Dołącz do dyskusji: IMS sprzedał spółkę eventową za 40 tys. zł, jej wpływy zmalały o 90 proc.