Althermedia, El Padre, Walk Events i inni w przetargu BGK
Do przetargu Banku Gospodarstwa Krajowego na kompleksową obsługę kreatywną i organizacyjną wydarzeń banku w latach 2024-2027 zgłosiło się 17 firm. Walczą o łączny budżet w wysokości 40 mln zł - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
Przetarg BGK podzielony jest na 2 części. Pierwsza obejmuje przygotowanie koncepcji, organizację oraz koordynację wydarzeń w latach 2024 - 2027, a przede wszystkim organizację konferencji AECM połączonej z wydarzeniem jubileuszowym dla klientów zagranicznych. Budżet do obsługi wynosi 20 mln zł.
W tej części oferty złożyły: Whitesand Zaręba, Rebelia Media, Althermedia, Blu Experience, Walk Events, Grupa Manta, A & A Agencja, El Padre, KDK, Bespoke, Apollo 360, Master Brand, Plej, Vmoris Agency, Silver Silver Plate, Ixodes i Taka Banda Studio – Tim Cash.
Druga część obejmuje przygotowanie koncepcji, organizację oraz koordynację wydarzeń w latach 2024 - 2027, a przede wszystkim organizację spotkania dla klientów strategicznych BGK z wystawą multimedialną.
W tym przypadku wpłynęły oferty od agencji: Whitesand Zaręba, Rebelia Media, Althermedia, Walk Events, Grupa Manta, El Padre, A & A Agencja, KDK, Bespoke, Windmill, Apollo 360, Plej, Deep Grey, Silver Silver Plate, Ixodes, oraz Taka Banda Studio.
Budżet w tej części też wynosi 20 mln zł.
Z wybraną (lub wybranymi) agencją BGK będzie pracować do końca 2027 roku.
Dołącz do dyskusji: Althermedia, El Padre, Walk Events i inni w przetargu BGK